Cena: 99.99 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Sztuka budowania lojalnoÅ›ci klienta za 99.99 zł w księgarni lideria.pl
Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy. Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienc...
zobacz więcej informacji
Cena: 99.99 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Sztuka budowania lojalnoÅ›ci klienta za 99.99 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: ICAN Sp. z o.o.
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Ekonomia, biznes
ISBN: 74e0942d6bd2eb4a0c7732d45f03c25f
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy. Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę, zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa. Powszechne przekonania bywają jednak błędne. Zanim więc: zwiększysz inwestycje w program lojalnościowy, opracujesz skomplikowany system pomiaru zadowolenia klientów, poinstruujesz dział obsługi klienta, by starał się za wszelką cenę przerastać oczekiwania klientów, zwołasz kolejne zebranie, którego celem będzie opracowanie skutecznej formuły zarządzania doświadczeniem klientów… …posłuchaj tego audiobooka. Poznaj proste i skuteczne sposoby zwiększania lojalności klientów. Wykorzystaj je, gdy zyskasz pewność, że to się naprawdę opłaca. To mi się podoba! Przestań zabiegać o zachwyt klientów, skup się na rozwiazywaniu ich problemów. Autorzy tej pozycji trafnie oceniają, że więcej przegrasz, gdy starasz się za bardzo. Prawda, że proste i mądre? KRZYSZTOF MRÓWKA, szef serwisu biznes w Interia.pl Nagrania w formacie mp3 Czas trwania: 7 godz. 18 m
KUP TERAZ