Cena: 39.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Narratologia umiejÄ™tność opowiadania historii tkwi w tobie od zawsze opanuj jÄ… i rozwiÅ„ za 39.50 zł w księgarni madbooks.pl
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Al...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Narratologia umiejÄ™tność opowiadania historii tkwi w tobie od zawsze opanuj jÄ… i rozwiÅ„ za 39.50 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Poradniki i przewodniki
ISBN: 9788301192549
Waga: 0.4100 kg
Rok wydania: 2020
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.
Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę.
Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.
Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak!
- Jeśli zajmujesz się promocją, reklamą, marketingiem, znajdziesz w niej konkretne wskazówki wspierające komunikację różnych działań.
- Jeśli pracujesz z grupami, jesteś trenerem, nauczycielem, znajdziesz inspirację, jak przekazywać skutecznie treści.
- JeÅ›li wystÄ™pujesz czÄ™sto w roli prelegenta, znajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystÄ…pienie, aby wszyscy CiÄ™ sÅ‚uchali.Â
To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo zaczyna się… od końca świata.
PaweÅ‚ Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki marki†zdobyÅ‚y tytuÅ‚ Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywajÄ…c tÅ‚umy – jego wystÄ…pieÅ„ można posÅ‚uchać na najwiÄ™kszych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymieniÅ‚ go jako jednÄ… z 50 czoÅ‚owych osobowoÅ›ci polskiego internetu. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi firmÄ™, która zajmuje siÄ™ budowaniem silnych marek.Â
KUP TERAZ