Cena: 20.71 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej za 20.71 zł w księgarni lideria.pl
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w pro...
zobacz więcej informacji
Cena: 20.71 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej za 20.71 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: UMCS
Kategoria: Książki / Literatura faktu / Reportaże
ISBN: 9788322731765
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak
istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet)
w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu
zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym
elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-
białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki. Lektura dalszej
części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnych
koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces
uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia
postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie
wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany
produkt.
KUP TERAZ