Cena: 55.97 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych za 55.97 zł w księgarni selkar.pl
Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponow...
zobacz więcej informacji
Cena: 55.97 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych za 55.97 zł w księgarni selkar.pl
Wydawca: UMCS
Kategoria: Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Polityka
ISBN: 9788322791196
Waga: 1.1600 kg
Rok wydania: 2018
Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej mediatyzacji uciec nie sposób [...] Przedmiotem swojego zainteresowania dr Małgorzata Adamik-Szysiak uczyniła złoty trójkąt - media, polityków i obywateli, snując wokół tej triady rozważania. [...] Narracja wiedzie czytelnika od treści ogólnych, pozwalających umieścić rozważania badaczki w szerokim kontekście teoretycznym, ku tematyce szczegółowej, eksplorowanej w empirycznej części pracy. Kategorie analityczne, którymi posiłkuje się Autorka przekonują, że miała pomysł na tę pracę i konsekwentnie go zrealizowała, aż po etap empirycznej weryfikacji hipotez badawczych. [...] To monografia interesująca poznawczo, niebanalna, skłaniająca do twórczej refleksji [...] Połączenie ze sobą perspektywy medioznawczej z politologiczną, a także mariaż koncepcji teoretycznych - również tych najnowszych - z empirią sprawia, że rozprawę czyta się z prawdziwym zainteresowaniem.
Z recenzji dr hab. Magdaleny Szpunar
KUP TERAZ