Cena: 31.25 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe w trzecim sektorze za 31.25 zł w księgarni madbooks.pl
Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunik...
zobacz więcej informacji
Cena: 31.25 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe w trzecim sektorze za 31.25 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe/Fotografia, film, teatr i TV
ISBN: 9788322792391
Waga: 0.5500 kg
Rok wydania: 2019
Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych – stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie – czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory.Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas
KUP TERAZ