Cena: 59.00 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży za 59.00 zł w księgarni onepress.pl
W gÅ‚owie klienta Jak dziaÅ‚a mózg i jak można wpÅ‚ywać na jego decyzje? Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klient&am...
zobacz więcej informacji
Cena: 59.00 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży za 59.00 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Marketing/Zachowanie konsumentów
ISBN: 9788324632978
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
W gÅ‚owie klienta Jak dziaÅ‚a mózg i jak można wpÅ‚ywać na jego decyzje? Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów? Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochajÄ… klienci? To lektura obowiÄ…zkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukujÄ… możliwoÅ›ci dalszego rozwijania siÄ™ w swojej dziedzinie. David Poltrack, dyrektor ds. badaÅ„, CBS Corporation OdwoÅ‚ujÄ…c siÄ™ do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nowÄ… dziedzinÄ™ neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej. Rajiv Lal, profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego Pradeep jest motorem jednego z wiodÄ…cych Å›wiatowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystajÄ… najwiÄ™ksze i najskuteczniejsze firmy David Meerman Scott, specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najÅ›ciÅ›lejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzÄ™dzia, jednak wynik tych dziaÅ‚aÅ„ jest zwykle jednÄ… wielkÄ… niewiadomÄ…. Zamiast siedzieć nad pustÄ… filiżankÄ… po kawie i liczyć, że może zadziaÅ‚a kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzaÅ‚e techniki badawcze, skorzystaj z doÅ›wiadczeÅ„ liderów rynku i pozwól, by dziaÅ‚aÅ‚a moc neuromarketingu! DziÄ™ki niemu zyskasz dostÄ™p do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwaÅ„ konsumentów i zdobÄ™dziesz realnÄ… przewagÄ™ konkurencyjnÄ… na zatÅ‚oczonym i zaÅ›mieconym rynku. Niniejsza książka zdradza tajemnicÄ™ dotyczÄ…cÄ… tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródÅ‚a najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli Å›wiata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostÄ™p do informacji, które kryjÄ… siÄ™ gÅ‚Ä™boko w umysÅ‚ach Twoich klientów — tak gÅ‚Ä™boko, że oni sami czÄ™sto nie potrafiÄ… wytÅ‚umaczyć swoich decyzji. Dowiedz siÄ™, jak wykorzystać zaÅ‚ożenia neuromarketingu do ksztaÅ‚towania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniaÅ‚y siÄ™ na póÅ‚kach, oraz jak nakÅ‚onić klientów, by podczas zakupów siÄ™gnÄ™li po Twój produkt. Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dziÄ™ki zaangażowaniu wszystkich piÄ™ciu zmysÅ‚ów? Jakie strategie efektywnie dziaÅ‚ajÄ… na konsumentów po sześćdziesiÄ…tce? Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu? Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechujÄ… mózg matki? Jak nakÅ‚onić do wspóÅ‚pracy neurony lustrzane? Jak zwiÄ™kszyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu? Jak podÅ›wiadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizjÄ™, internet i platformy mobilne? Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszÄ… treść dla portali spoÅ‚ecznoÅ›ciowych? Patroni medialni:
KUP TERAZ