Cena: 39.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Infografika. Sztuka atrakcyjnego prezentowania treÅ›ci za 39.90 zł w księgarni onepress.pl
SiÅ‚a obrazu Jedna, dobrze przygotowana grafika ma wiÄ™kszÄ… moc niż tysiÄ…c sÅ‚ów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona doda...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Infografika. Sztuka atrakcyjnego prezentowania treÅ›ci za 39.90 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Inne./Inne2
ISBN: 9788328342828
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
SiÅ‚a obrazu Jedna, dobrze przygotowana grafika ma wiÄ™kszÄ… moc niż tysiÄ…c sÅ‚ów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaÅ›nieniami, a peÅ‚niÄ™ osiÄ…ga, gdy odbiorcy prezentowany jest caÅ‚y zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupeÅ‚nionych trafnymi treÅ›ciami. Tak powstajÄ… infografiki — najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w zawsze cierpiÄ…cej na niedobór uwagi dobie internetu. DziÄ™ki powszechnie dostÄ™pnym narzÄ™dziom online każdy może dziÅ› opracować dobrÄ… infografikÄ™. Nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguÅ‚ podczas pracy. PodstawÄ… dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba wiÄ™c zacząć od wyselekcjonowania treÅ›ci, które chce siÄ™ przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykÅ‚adu. Kolejnym krokiem jest wÅ‚aÅ›ciwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! NastÄ™pnie należy siÄ™ zastanowić, jak przekaz ma zadziaÅ‚ać na odbiorcÄ™: jakie emocje powinien wywoÅ‚ać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie — jakie dziaÅ‚ania sprowokować. Gdy cel jest okreÅ›lony, wybiera siÄ™ odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skutecznÄ… infografikÄ™. Teoria brzmi prosto, a jak ma siÄ™ do niej praktyka? Tego dowiecie siÄ™ z książki. MaÅ‚gorzata Zimniak-RuciÅ„ska – projektantka infografik i ilustratorka. Z artystycznym zaciÄ™ciem tworzy pomysÅ‚owe infografiki, które nastÄ™pnie sÄ… licznie udostÄ™pniane w internecie. Od 2011 r. pracuje jako freelancerka. TworzyÅ‚a infografiki m.in. dla Onetu, Onepressu, e-point SA, Kontrakt OSH, Time for Wax.
KUP TERAZ