Cena: 27.75 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Poradnik design thinking czyli jak wykorzystać myÅ›lenie projektowe w biznesie za 27.75 zł w księgarni madbooks.pl
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiow...
zobacz więcej informacji
Cena: 27.75 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Poradnik design thinking czyli jak wykorzystać myÅ›lenie projektowe w biznesie za 27.75 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Poradniki i przewodniki
ISBN: 9788328350618
Waga: 0.3800 kg
Rok wydania: 2019
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa.
Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień.
Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegółowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia, które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują tę metodę w swoim biznesie.
Beata Michalska-Dominiak — doÅ›wiadczony moderator design thinking, praktyk z bogatym doÅ›wiadczeniem w zakresie prowadzenia i kierowania projektami oraz wsparcia procesów transformacyjnych w organizacjach. Jest czÅ‚onkiem Polskiego Stowarzyszenia KreatywnoÅ›ci oraz rezydentem Art Inkubatora w Fabryce Sztuki w Åodzi. Z potencjaÅ‚u myÅ›lenia projektowego czerpie podczas prowadzenia szkoleÅ„ i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarzÄ…dowego (ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych). Współpracuje z uczelniami, w roli eksperta bierze udziaÅ‚ w konferencjach i kongresach. Angażuje siÄ™ w wiele inicjatyw, w ramach których sprawia, że problemy zmieniajÄ… siÄ™ w wyzwania, i wspiera poszukiwanie skutecznych rozwiÄ…zaÅ„.
Piotr GrocholiÅ„ski — posiada bogate doÅ›wiadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarzÄ…dzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. WiedzÄ™ i umiejÄ™tnoÅ›ci zdobywaÅ‚, pracujÄ…c w Å›rodowiskach wielokulturowych (miÄ™dzy innymi ING Bank ÅšlÄ…ski, Nordea Bank, LG Petro Bank) oraz w ramach niezależnego wsparcia biznesowego dla firm z różnych sektorów (bankowego, ubezpieczeniowego, energetycznego, edukacyjnego, hotelowego i innych). DziÄ™ki praktyce biznesowej i projektowej (design thinking, service design) skutecznie Å‚Ä…czy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom oraz ich zespoÅ‚om przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać design thinking i wzmacniać kulturÄ™ innowacji. Swoimi doÅ›wiadczeniami dzieli siÄ™ także ze studentami Uniwersytetu Åódzkiego.
KUP TERAZ