Cena: 25.47 zł
Sklep: sferaduszy.pl
Kup teraz SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu za 25.47 zł w księgarni sferaduszy.pl
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpÅ‚ywu na każdego, zgodzisz siÄ™? Okazuje siÄ™, że kaÅ...
zobacz więcej informacji
Cena: 25.47 zł
Sklep: sferaduszy.pl
Kup teraz SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu za 25.47 zł w księgarni sferaduszy.pl
Wydawca: One Press / Helion
Kategoria: Sukces i motywacja
ISBN: 9788328368910
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpÅ‚ywu na każdego, zgodzisz siÄ™? Okazuje siÄ™, że każdy czÅ‚owiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. JeÅ›li je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje sÅ‚owa, możesz wywierać silny i gÅ‚Ä™boki wpÅ‚yw na zachowanie i decyzje klientów, urzÄ™dników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne sÅ‚owa. Być może zastanawiasz siÄ™, jak silny wpÅ‚yw można wywrzeć na czÅ‚owieka samymi sÅ‚owami. Skrajnym przykÅ‚adem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesÅ‚uchania wmówiono, że zabiÅ‚ wÅ‚asnÄ… matkÄ™. Policja zastaÅ‚a go w domu, gdy siedziaÅ‚ otÄ™piaÅ‚y przed zwÅ‚okami, bez Å›ladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzÄ™dzia zbrodni. Nie byÅ‚o żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasowaÅ‚ do hipotezy Å›ledczych. Tak poprowadzili Å›ledztwo, że chÅ‚opak zaczÄ…Å‚ sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego czÅ‚owieka doprowadzili do przyznania siÄ™ do zbrodni na wÅ‚asnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! WystarczyÅ‚y odpowiednio dobrane sÅ‚owa... ZakÅ‚adam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. JeÅ›li jednak szukasz sposobów na to, by wywierać wiÄ™kszy wpÅ‚yw swoimi sÅ‚owami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecujÄ™ ani nie dajÄ™ żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mrocznÄ… sferÄ™ osobowoÅ›ci czÅ‚owieka, w której nie ma sztywnych zasad, sÄ… jedynie nieracjonalne pragnienia. JeÅ›li rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdÄ™ chcesz poznać ciemnÄ… stronÄ™ copywritingu? O autorze Dariusz Puzyrkiewicz — specjalista od tekstów, które sprzedajÄ…, wÅ‚aÅ›ciciel firmy Dynanet oraz współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przeÅ‚amywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, narażajÄ…ce marki na odrzucenie ze strony klientów. SzkoliÅ‚ pracowników takich firm jak Mercedes-Benz, Vans, Home.pl, Tauron i wielu innych. Ma ponad 20-letnie doÅ›wiadczenie w sprzedaży, dziÄ™ki czemu jego szkolenia opierajÄ… siÄ™ na praktyce i budujÄ… nastawienie na wzrost zysków — zgodnie ze sloganem autora: „SÅ‚owo dajÄ™, zyski rosnÄ…!â€. Prowadzi pierwszy polski blog o copywritingu, dostÄ™pny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting — radzi, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a dodatkowo — od czasu do czasu — wystÄ™puje na konferencjach tematycznych.
KUP TERAZ