Cena: 30.40 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk za 30.40 zł w księgarni ebookpoint.pl
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklam...
zobacz więcej informacji
Cena: 30.40 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk za 30.40 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788363566616
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i zÅ‚ych praktykach w marketingu, peÅ‚en refleksji i cennych spostrzeżeÅ„ autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbÄ™dny w dzisiejszym Å›wiecie personal branding. W myÅ›l zasady "stwórz siÄ™ sam" autor prezentuje szereg narzÄ™dzi niezbÄ™dnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka stanowi bogaty przeglÄ…d narzÄ™dzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i dÅ‚ugofalowe: content marketing, storytelling i public relations. Mnogość przykÅ‚adów czyni z niej praktyczny przewodnik, wart polecenia osobom szczególnie zainteresowanym budowaniem marki osobistej bÄ…dź marketingiem terytorialnym tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poÅ›wiÄ™ca najwiÄ™cej uwagi. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Mówi siÄ™, że budowa marki to dÅ‚ugi, nudny, żmudny i kosztowny proces. DziÄ™ki książce Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk tÄ™ drogÄ™ można skrócić. To kompendium wiedzy, którÄ… drogÄ™ wybrać budujÄ…c wÅ‚asnÄ… markÄ™ i jakich bÅ‚Ä™dów unikać. Maciej Åaski Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej UrzÄ™du MarszaÅ‚kowskiego Województwa Åódzkiego
KUP TERAZ