Cena: 31.20 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Publiczność mediów w epoce cyfrowej za 31.20 zł w księgarni ebookpoint.pl
Tom 31. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ważnym aspektem współcze...
zobacz więcej informacji
Cena: 31.20 zł
Sklep: ebookpoint.pl
Kup teraz Publiczność mediów w epoce cyfrowej za 31.20 zł w księgarni ebookpoint.pl
Wydawca: ebookpoint
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788375457513
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Tom 31. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej. W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych użytkowników, konsumentów czy prosumentów mediów. Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
KUP TERAZ