Cena: 49.44 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Strategie produktowe w. II za 49.44 zł w księgarni dadada.pl
Niniejsza książka jest pierwszÄ… w polskiej literaturze tak pogÅ‚Ä™bionÄ… analizÄ… czynników determinujÄ…cych zróżnicowanie przestrzenne produktÃ...
zobacz więcej informacji
Cena: 49.44 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Strategie produktowe w. II za 49.44 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: CeDeWu
Kategoria: Ekonomia i gospodarka
ISBN: 9788375568998
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Niniejsza książka jest pierwszÄ… w polskiej literaturze tak pogÅ‚Ä™bionÄ… analizÄ… czynników determinujÄ…cych zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejÅ›cie polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bÄ…dź cech charakterystycznych wyznaczajÄ…Âcych poÅ‚ożenie poszczególnych dóbr oraz usÅ‚ug (tzw. Address Model oraz bezpoÅ›rednio z tym zwiÄ…zana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieÅ„stwie jednak do głównego nurtu badaÅ„ marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejÅ›cie ekonomiczne, opierajÄ…ce siÄ™ na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne sÄ… nastÄ™pnie zestawiane z wyniÂkami eksperymentów ekonomicznych. W publikacji przedstawione zostaÅ‚y nie tylko wyniki badaÅ„ eksperymentalnych dotyczÄ…cych zróżnicowania produktów, ale również opisana zostaÅ‚a historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegaÅ‚a w czasie tworzenia siÄ™ oraz obowiÄ…zujÄ…ca metodologia przeprowaÂdzania badaÅ„ eksperymentalnych. Stworzony i dokÅ‚adnie opisany zostaÅ‚ również autorski eksperyment pozwalajÄ…cy Czytelnikowi zapoznać siÄ™ z tÄ… jakże interesujÄ…cÄ… metodÄ… badawczÄ… od strony praktycznej. Książka adresowana jest do osób interesujÄ…cych siÄ™ tematykÄ… strategii produktowych - zwÅ‚aszcza strategii nakierowanych na zwiÄ™kszenie konÂkurencyjnoÅ›ci, jak również do tych, które chciaÅ‚yby poznać ekonomiÄ™ eksperymentalnÄ… i nauczyć siÄ™, jak przeprowadzać badania eksperymentalÂne.
KUP TERAZ