Cena: 43.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Marka jako źródÅ‚o ksztaÅ‚towania konkurencyjnoÅ›ci w branży turystycznej za 43.50 zł w księgarni madbooks.pl
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między m...
zobacz więcej informacji
Cena: 43.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Marka jako źródÅ‚o ksztaÅ‚towania konkurencyjnoÅ›ci w branży turystycznej za 43.50 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe
ISBN: 9788380853454
Waga: 0.3800 kg
Rok wydania: 2017
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.
KUP TERAZ