Cena: 38.58 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania za 38.58 zł w księgarni dadada.pl
Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformuł...
zobacz więcej informacji
Cena: 38.58 zł
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania za 38.58 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Åódzkiego
Kategoria: Biografie
ISBN: 9788381424103
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Jaki efekt wizerunkowy można osiÄ…gnąć za pomocÄ… jakich dziaÅ‚aÅ„ werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformuÅ‚owano na podstawie badaÅ„, w ramach których ponad pół tysiÄ…ca respondentów czytaÅ‚o teksty czterech różniÄ…cych siÄ™ w opiniach felietonistów (Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Åšrody, Szymona HoÅ‚owni), a nastÄ™pnie okreÅ›laÅ‚o ich cechy wizerunkowe oraz wypisywaÅ‚o te fragmenty, które staÅ‚y siÄ™ podstawÄ… do przypisania wskazanych epitetów. Analiza odpowiedzi pozwoliÅ‚a zdefiniować cechy wizerunku komunikowanego jÄ™zykowo i utworzyć katalog wykÅ‚adników tych cech. To pierwszy, a zarazem jedyny taki katalog powstaÅ‚y na bazie empirycznych danych, przydatnych nie tylko do dziaÅ‚aÅ„ badawczych, lecz także do praktycznego projektowania komunikacji wizerunkowej. „Publikacja jest nowatorska ima charakter pionierski. [...] Konstruktywistyczna koncepcja trzech rzeczywistoÅ›ci, która stanowi inspiracjÄ™ dla autorki, wskazuje/potwierdza dwa akty: komunikowanie wÅ‚asnego wizerunku przez autora i kreowanie wizerunku autora przez odbiorcÄ™/interpretatora. Autorka koncentruje siÄ™ na tym drugim. [...] Monografia może trafić do jÄ™zykoznawców, medioznawców, mediolingwistów, komunikologów, zarówno specjalistów, jak i adeptów tych dziedzin. Powinna dać do myÅ›lenia czynnym dziennikarzom, uÅ›wiadamiajÄ…c im kreacyjnÄ… rolÄ™ odbiorcyâ€. Z recenzji prof. dr hab. MaÅ‚gorzaty Kity
KUP TERAZ