Książka ta ma pomóc menedżerom zrozumieć istotę przełomowej innowacji i to, jak na nią reagować. Znajdziecie w niej opis narzędzi, które po...
Książka ta ma pomóc menedżerom zrozumieć istotę przełomowej innowacji i to, jak na nią reagować. Znajdziecie w niej opis narzędzi, które po...
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Kel...
Książka ta ma pomóc menedżerom zrozumieć istotę przełomowej innowacji i to, jak na nią reagować. Znajdziecie w niej opis narzędzi, które po...
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianow...
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianow...
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianow...
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Kel...
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianow...
Bezwzględu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznejodpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badan...