Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadn...
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifika...
Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decy...
Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie" Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie"
Pierwsza pozycja Wydawnictwa Wojciech Marzec z zakresu filmu i REKLAMY! Wydawnictwo poszerza zakres swoich czytelników o nowych… twórców reklam! ...
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał ...
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikac...
Książka stanowi trzecią część opracowania dotyczącego zagrożeń zdrowia publicznego. Dwie pierwsze publikacje dotyczyły uwarunkowań środowi...
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - ...
W kolejnej części publikacji Zagrożenia zdrowia publicznego szczególną uwagę poświęcono działalności promotora zdrowia, którego podstawowym...
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popula...
Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedz...
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 9...
Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie" Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie"
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych...
Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiarowy przedstawia kwestię promocji zdrowia i prewen...
Zbiór zadań został przygotowany z myślą o wszystkich, którzy będą przystępowali do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik...
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się ...
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy ca...
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy...