Cena: 27.55 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz MaÅ‚opolski przedsiÄ™biorca na rynku Unii Europejskiej. ZaÅ‚ożenia – doÅ›wiadczenia - rezultaty za 27.55 zł w księgarni lideria.pl
Książka jest drugą publikacją prezentującą rezultaty badań prowadzonych w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UJ w ramach pr...
zobacz więcej informacji
Cena: 27.55 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz MaÅ‚opolski przedsiÄ™biorca na rynku Unii Europejskiej. ZaÅ‚ożenia – doÅ›wiadczenia - rezultaty za 27.55 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Uniwersytetu Jagie Wydawnictwo
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Ekonomia, biznes
ISBN: 0cdfa995a0dd068bce2585db611eaa5e
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Książka jest drugą publikacją prezentującą rezultaty badań prowadzonych w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UJ w ramach projektu INTER GET UP, którego celem było wspieranie rozwoju przedsiębiorczości poprzez stymulację procesu tworzenia nowych oraz poprawę efektywności już istniejących małych i średnich firm, a także pogłębienie współpracy regionalnej w ramach UE. Na treść pracy składają się: opis współczesnych relacji rynkowych i czynników je kształtujących, obszerna analiza profilu i potrzeb informacyjnych polskiego przedsiębiorcy, a także ocena efektywności podejmowanych przez niego działań.
Działania IDiKS w ramach tego projektu składały się z dwóch etapów. Pierwszy zakładał zorganizowanie warsztatów szkoleniowych, dzięki którym przedsiębiorcy będą zdobywać niezbędną wiedzę na temat tworzenia i rozwoju mikroprzedsiębiorstw w warunkach polskiego członkostwa w UE. Etap drugi obejmował analizę skuteczności przeprowadzonych warsztatów w kontekście doboru właściwych treści szkoleniowych, jak i opracowanie modelu skutecznych działań polskich małych oraz średnich podmiotów gospodarczych na rynku unijnym na podstawie analizy działań przedsiębiorców z regionu małopolski.
Książka prezentuje rezultaty właśnie tego etapu działań. na jej treść składają się: opis współczesnych relacji rynkowych i czynników je kształtujących, obszerna analiza profilu i potrzeb informacyjnych współczesnego polskiego przedsiębiorcy, a także ocena efektywności podejmowanych przez niego działań po włączeniu Polski do Unii Europejskiej.
Spis treści
Spis ilustracji i tabel Â
WstÄ™p Â
RozdziaÅ‚ I. WÅ‚asna firma: luksus czy konieczność? (Teresa SasiÅ„ska-Klas)Â
RozdziaÅ‚ II. Warsztaty szkoleniowe dla MSP w ramach europejskiego projektu Inter get up (Agnieszka SzymaÅ„ska) Â
2.1. Uczestnicy szkoleń – kim jest małopolski przedsiębiorca?.
2.2. Motywacja – dlaczego małopolski przedsiębiorca chce się szkolić?
2.3. Treść szkoleÅ„ – co maÅ‚opolski przedsiÄ™biorca chce wiedzieć?Â
2.4. Ocena szkoleń – jakiego rodzaju wiedzę małopolski przedsiębiorca ocenia najwyżej?
2.5. Wnioski z badaÅ„Â
RozdziaÅ‚ III. Kondycja maÅ‚opolskiego drobnego przedsiÄ™biorcy w Å›wietle monitoringu Inter get up (Agnieszka SzymaÅ„ska) Â
3.1. PrzedsiÄ™biorcy na etapie Inter get up  Â
3.1.1. „Sukcesyâ€, czyli jak utrzymać firmÄ™ i jak jÄ… rozwijać?Â
3.1.2. „Porażkiâ€, czyli dlaczego siÄ™ nie powiodÅ‚o?
3.2. Przedsiębiorcy na etapie Get up
3.2.1. „Sukcesyâ€, czyli jak odważyć siÄ™ zostać biznesmenem?Â
3.2.2. „Porażkiâ€, czyli wszystko nadal jest możliweÂ
3.3. Wnioski z badaÅ„Â
RozdziaÅ‚ IV. Podsumowanie badaÅ„ – model maÅ‚opolskiego przedsiÄ™biorcy na rynku UE (Teresa SasiÅ„ska-Klas) Â
Bibliografia
ANEKS Â Â
Mała i średnia przedsiębiorczość w polityce Unii Europejskiej dotyczącej rozwoju
rynku pracy – zarys problemu (Halina Szczerbicka)
KUP TERAZ