Cena: 17.10 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Komunikacja w zarzÄ…dzaniu za 17.10 zł w księgarni lideria.pl
 W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania: · Jak skutecznie zarządzać zespołem i poszczeg...
zobacz więcej informacji
Cena: 17.10 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Komunikacja w zarzÄ…dzaniu za 17.10 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Publishing Self
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Ekonomia, biznes
ISBN: 10d370ca6f14f2daa937b9bb8c492d38
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Â
W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
· Jak skutecznie zarządzać zespołem i poszczególnymi pracownikami poprzez właściwą komunikację?
· Czy komunikacja ma wpływ wykonanie zadań?
· Jak właściwie komunikować się z innymi i jakiego używać języka?
· Jak unikać błędów komunikacyjnych
· Co komunikujemy pozawerbalnie?
· Kiedy wskazany jest dialog a kiedy monolog?
· Czy płeć ma wpływ na skuteczność komunikacji?
Psychologia zarządzania to kreowanie własnego, menedżerskiego wizerunku oraz umiejętne planowanie i realizowanie celów w czasie przy jednoczesnym skutecznym motywowaniu ludzi do osiągania tych celów.
Psychologia Zarządzania odnosi się do zarządzania zespołem, celami w czasie, motywowania, komunikacji, myślenia i zarządzania strategicznego, także w obliczu zmian.
Komunikacja jest niezwykle istotnym, można powiedzieć kluczowym czynnikiem skutecznego zarządzania i powodzenia w przedsięwzięciach. Jeśli źle się komunikujemy – tracimy czas na poprawianie niewłaściwie zrozumianych wypowiedzi, wyjaśnienia, powtórne tłumaczenie. Zła komunikacja jest powodem konfliktów i sporów.
Dobra komunikacja pomaga w budowaniu dobrych relacji ze współpracownikami, klientami i całym otoczeniem. Dobra komunikacja to mniej stresu i napięcia. Dobra komunikacja to warunek skutecznej sprzedaży.
Warto poprawić komunikację, chociażby po to by zaoszczędzić czas i być bardziej zadowolonym z efektów swoich działań!
Â
Spis treści
Â
- Komunikacja. Psychologia komunikacji 3
- Jawne i niejawne przekazywanie komunikatów 4
- Błędy i zakłócenia komunikacyjne 9
- Język językowi nierówny 16
- Monolog i dialog. Komunikacja jednostronna i dwustronna 23
- Treść jawna i treść ukryta 25
- Prawda i fałsz w komunikacji 27
- Bibliografia 32
Â
KUP TERAZ