Cena: 828.00 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Antologie Harvard Business Review za 828.00 zł w księgarni onepress.pl
Poznaj szczegółowe warunki subskrypcji Zamów roczną subskrypcję antologii Harvard Business Review. Co miesiąc w Twoje ręce trafi kolejna pu...
zobacz więcej informacji
Cena: 828.00 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Antologie Harvard Business Review za 828.00 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Inne./Inne2
ISBN: 1c23e2d4173898814dca246bcf353e67
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Poznaj szczegółowe warunki subskrypcji Zamów roczną subskrypcję antologii Harvard Business Review. Co miesiąc w Twoje ręce trafi kolejna publikacja z serii. Harvard Business School skupia swoją uwagę na poszukiwaniu, kształtowaniu, współtworzeniu i publikowaniu w różnej formie tych idei i innowacji w zarządzaniu, które będą miały zasadniczy wpływ na środowisko biznesowe w ciągu najbliższej dekady. Będąc częścią Harvard University udostępnia najnowszą wiedzę o zarządzaniu -- gwarancją są najwybitniejsi autorzy i profesorowie Harvard Business School oraz znani praktycy biznesu. 16 publikacji poruszających najważniejsze dla menedżera zagadnienia "Antologie Harvard Business Review" to zbiory najciekawszych artykułów pogrupowanych według wybranych zagadnień biznesowych, opublikowane w Harvard Business Review -- najbardziej prestiżowym magazynie menedżerskim na świecie. Poznaj najważniejsze i przełomowe publikacje magazynu, z których duża część nie była jeszcze publikowana w polskiej wersji językowej Harvard Business Review. przełomowe idee i nowoczesne koncepcje zarządzania; przykłady z życia czołowych światowych firm, wyzwania i problemy, przed którymi stają; najlepsze strategie oraz techniki zarządzania przedsiębiorstwami różnej wielkości i z różnych branż; najnowsze koncepcje wybitnych ekonomistów i instytucji badawczych oraz ich praktyczne zastosowanie w świecie biznesu; doświadczenia menedżerów, konsultantów i ekspertów oraz wypływające z nich wnioski dla praktyków biznesu. "Antologie Harvard Business Review" to 16 publikacji poruszających najważniejsze dla menedżera zagadnienia. Każda z książek koncentruje się na wybranej dziedzinie biznesu. Dotyczą one różnego rodzaju przedsiębiorstw, sektorów, dziedzin zarządzania. Skupiają się na najważniejszych dla menedżera zagadnieniach, takich jak: podejmowanie decyzji, komunikacja, przywództwo, zarządzanie marką, strategia, marketing, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów... Zapoznaj się z wszystkimi publikacjami Antologii Harvard Business Review.
KUP TERAZ