Cena: 7.51 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Might Magic Heroes VI prolog mechanika wskazówki poradnik do gry za 7.51 zł w księgarni lideria.pl
Poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI zawiera między innymi szczegółowy opis przejścia prologu gry, dokładne zestawienie informacji o mi...
zobacz więcej informacji
Cena: 7.51 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Might Magic Heroes VI prolog mechanika wskazówki poradnik do gry za 7.51 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: GryOnline
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Poradniki
ISBN: 5223f14ed333e4486fb376dc60b3999a
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI zawiera między innymi szczegółowy opis przejścia prologu gry, dokładne zestawienie informacji o miastach (i ich rozwoju), jednostkach, surowcach, eksploracji, obiektach na mapie świata, bohaterach, a także bitwach.
Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Kampania - prolog] 1 misja - Zguba Gryfów
-[Kampania - prolog] 1 misja - mapy
-[Kampania - prolog] 2 misja - Cesarski testament
-[Kampania - prolog] 2 misja - mapy
-[Miasta] Stolica
-[Miasta] Miasta wewnętrzne
-[Miasta] Miasta graniczne
-[Miasta] Konwertowanie
-[Miasta] Portale
-[Jednostki] Miasta i forty
-[Jednostki] Wspólna pula jednostek
-[Surowce] Podstawy
-[Surowce] Strefy kontroli
-[Surowce] PlÄ…drowanie i sabotowanie
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 37
Informacja o grze
Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniam
Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Spis treści
-[Wprowadzenie]
-[Kampania - prolog] 1 misja - Zguba Gryfów
-[Kampania - prolog] 1 misja - mapy
-[Kampania - prolog] 2 misja - Cesarski testament
-[Kampania - prolog] 2 misja - mapy
-[Miasta] Stolica
-[Miasta] Miasta wewnętrzne
-[Miasta] Miasta graniczne
-[Miasta] Konwertowanie
-[Miasta] Portale
-[Jednostki] Miasta i forty
-[Jednostki] Wspólna pula jednostek
-[Surowce] Podstawy
-[Surowce] Strefy kontroli
-[Surowce] PlÄ…drowanie i sabotowanie
-[Eksploracja] Teren
-[Eksploracja] Kolejność odkrywania terenów
-[Budynki na mapie świata]
-[Bohaterowie] Rekrutacja, ucieczka, śmierć
-[Bohaterowie] Współczynniki
-[Bohaterowie] Klasy postaci, droga krwi lub Å‚ez
-[Bohaterowie] Umiejętności wojownika - cnoty
-[Bohaterowie] Umiejętności wojownika - królestwo
-[Bohaterowie] Umiejętności wojownika - taktyka
-[Bohaterowie] Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe
-[Bohaterowie] Umiejętności wojownika - sztuka wojenna
-[Bohaterowie] Umiejętności maga - powietrze
-[Bohaterowie] Umiejętności maga - ogień
-[Bohaterowie] Umiejętności maga - ziemia
-[Bohaterowie] Umiejętności maga - woda
-[Bohaterowie] Umiejętności maga - ciemność
-[Bohaterowie] Umiejętności maga - światłość
-[Bohaterowie] Umiejętności maga - magia pierwotna
-[Bitwy]
-[Bitwy] Bitwy w polu
-[Bitwy] Oblężenia - obrona
-[Bitwy] Oblężenia - atak
KUP TERAZ