Cena: 7.51 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Might Magic Heroes VI Twierdza poradnik do gry za 7.51 zł w księgarni lideria.pl
Przewodzenie dzikim hordom to niełatwe zadanie - na śmiałków czeka wiele trudnych wyzwań. Dlatego też stworzyliśmy poniższy poradnik do gry ...
zobacz więcej informacji
Cena: 7.51 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Might Magic Heroes VI Twierdza poradnik do gry za 7.51 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: GryOnline
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Poradniki
ISBN: 56ef09aa84be7aa3540368857b60ee0b
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Przewodzenie dzikim hordom to niełatwe zadanie - na śmiałków czeka wiele trudnych wyzwań. Dlatego też stworzyliśmy poniższy poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI dla frakcji Twierdza, dzięki któremu żadne wyzwanie nie będzie dla gracza zbyt wymagające.
Skrócona wersja spisu treści:
-[Twierdza] Wprowadzenie
-[Kampania] 1 misja - To nie jest kraj dla orków i ludzi
-[Kampania] 1 misja - mapy
-[Kampania] 2 misja - Dobry, zły i krewki
-[Kampania] 2 misja - mapy
-[Kampania] 3 misja - Barbarzyńska siódemka
-[Kampania] 3 misja - mapy
-[Kampania] 4 misja - Robactwo i demony
-[Kampania] 4 misja - mapy
-[Epilog]
-[Epilog] Åšcieżka Å‚ez - Åzy, jakimi anioÅ‚owie pÅ‚aczÄ…
-[Epilog] Epilog Å‚ez - mapy
-[Epilog] Ścieżka krwi - Ciemno od nadmiaru światłości
-[Epilog] Epilog krwi - mapy
-[Rozwój miasta]
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 28
Informacja o grze
Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniam
Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Spis treści
-[Twierdza] Wprowadzenie
-[Kampania] 1 misja - To nie jest kraj dla orków i ludzi
-[Kampania] 1 misja - mapy
-[Kampania] 2 misja - Dobry, zły i krewki
-[Kampania] 2 misja - mapy
-[Kampania] 3 misja - Barbarzyńska siódemka
-[Kampania] 3 misja - mapy
-[Kampania] 4 misja - Robactwo i demony
-[Kampania] 4 misja - mapy
-[Epilog]
-[Epilog] Åšcieżka Å‚ez - Åzy, jakimi anioÅ‚owie pÅ‚aczÄ…
-[Epilog] Epilog Å‚ez - mapy
-[Epilog] Ścieżka krwi - Ciemno od nadmiaru światłości
-[Epilog] Epilog krwi - mapy
-[Rozwój miasta]
-[Budynki]
-[Jednostki] Siepacz / miażdżyciel
-[Jednostki] Goblin / goblin Å‚owca
-[Jednostki] Harpia / furia
-[Jednostki] Majarz / zmornik
-[Jednostki] Centaur / centaur łupieżca
-[Jednostki] Jaguarz / panternik
-[Jednostki] Cyklop / krwawooki cyklop
-[Taktyka pola bitwy] Podstawy
-[Taktyka pola bitwy] Bitwa w polu
-[Taktyka pola bitwy] Oblężenie
-[Bohaterowie i ich rozwój] Krew lub łzy
-[Bohaterowie i ich rozwój] Umiejętności
KUP TERAZ