Cena: 59.00 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz CRM. Relacje z klientami za 59.00 zł w księgarni onepress.pl
Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkowników Część 1. skierowana jes...
zobacz więcej informacji
Cena: 59.00 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz CRM. Relacje z klientami za 59.00 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Sprzedaż/CRM
ISBN: 829c0e7d3d458bf26a49cdd2b56bb928
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkowników Część 1. skierowana jest do kadry zarzÄ…dzajÄ…cej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem skÅ‚adników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania. Część 2. napisana zostaÅ‚a z myÅ›lÄ… o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebujÄ… praktycznych wskazówek na temat planowania i wdrażania CRM. Książka stara siÄ™ Å‚agodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojÄ™cia i jego różnych skÅ‚adników, a nastÄ™pnie dostarczajÄ…c przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. JednoczeÅ›nie sÅ‚uży jako źródÅ‚o informacji, okreÅ›lajÄ…ce i przedstawiajÄ…ce kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik uÅ‚atwiajÄ…cy wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia wÅ‚asnego rozwiÄ…zania CRM. Książka przedstawia również typowe bÅ‚Ä™dy i najczÄ™stsze sukcesy, jakie staÅ‚y siÄ™ udziaÅ‚em tych, którzy jako pierwsi zaczÄ™li stosować CRM. WczeÅ›niej jednak pomoże uporzÄ…dkować posiadane wiadomoÅ›ci i zrozumieć różne funkcje peÅ‚nione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami. Stanowi wprowadzenie do oceny wartoÅ›ci CRM z perspektywy firm. WyjaÅ›nienie powodów, dla których firmy bez zastanowienia podejmujÄ… decyzje o naÅ›ladowaniu innych dziaÅ‚aÅ„ w zakresie CRM. WyjaÅ›nia powody, dla których obsÅ‚uga klienta stanowi sedno wiÄ™kszoÅ›ci programów CRM. Przedstawienie wpÅ‚ywu nowych strategii i technologii obsÅ‚ugi klienta na wzrost lojalnoÅ›ci klientów i dochodów firmy.
KUP TERAZ