Cena: 26.32 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Czy jesteÅ› wystarczajÄ…co bystry żeby pracować w Google? za 26.32 zł w księgarni lideria.pl
Zostajesz zmniejszony do rozmiarów piÄ™ciogroszówki i wrzucony do blendera. Ostrza pójdÄ… w ruch za 60 sekund. Co r...
zobacz więcej informacji
Cena: 26.32 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Czy jesteÅ› wystarczajÄ…co bystry żeby pracować w Google? za 26.32 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Sine Qua Non
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Ekonomia, biznes
ISBN: 939aa2557be8c639c1714ad5fcdb550b
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Zostajesz zmniejszony do rozmiarów piÄ™ciogroszówki i wrzucony do blendera. Ostrza pójdÄ… w ruch za 60 sekund. Co robisz? – JeÅ›li chcesz pracować w Google albo w którejÅ› z pozostaÅ‚ych liczÄ…cych siÄ™ korporacji, musisz mieć odpowiedź na to i wiele innych pytaÅ„.
Czy jesteÅ› wystarczajÄ…co bystry, żeby pracować w Google? prowadzi czytelnika przez zaskakujÄ…ce rozwiÄ…zania dziesiÄ…tków najbardziej wymagajÄ…cych pytaÅ„ zadawanych podczas rozmów o pracÄ™. Książka zwraca uwagÄ™ na istotność kreatywnego myÅ›lenia, wskazuje sposoby na przeÅ›cigniÄ™cie konkurencji, opowiada, w jaki sposób Twój profil na Facebooku staje siÄ™ odzwierciedleniem Ciebie samego, a także dotyka wielu innych, równie istotnych spraw.
Jeśli chcesz odnieść sukces na dzisiejszym rynku pracy, ta książka jest dla Ciebie.
Spore działo do wykorzystania na następnej rozmowie o pracę
– „Kirkus”
Poundstone proponuje strategie, które pozwalajÄ… poradzić sobie z najbardziej stresujÄ…cymi sytuacjami, odsÅ‚onić ukryte zamiary rekrutera, uratować skazanÄ… na niepowodzenie rozmowÄ™ kwalifikacyjnÄ…. Energiczny i fascynujÄ…cy styl Poundstone’a czyni z tej książki prawdziwÄ… gratkÄ™ dla szukajÄ…cych pracy.
– „Publishers Weekly”
DziÄ™ki ogromnej liczbie Å‚amigÅ‚ówek książka zapewnia wyczerpujÄ…cy wykaz wszelkich możliwych czynników, które koniecznie należy wziąć pod uwagÄ™ przy poszukiwaniu rozwiÄ…zaÅ„. Ich zrozumienie przyniesie natychmiastowÄ… korzyść – nie bÄ™dziesz giÄ…Å‚ siÄ™ pod zÅ‚owrogim spojrzeniem potencjalnego pracodawcy.
– „New Scientist”
RozbrajajÄ…ce.
– „Denver Post”
Pomocny przewodnik.
– „Christian Science Monitor”
KUP TERAZ