Cena: 39.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Prokrastynacja kto zarabia na twojej przerwie za 39.50 zł w księgarni madbooks.pl
Czy zdarzyło Wam się kiedyś oderwać od pracy i nauki, żeby przejrzeć Facebooka lub Twittera? Słuchać muzyki w trakcie dojazdów do pracy? G...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Prokrastynacja kto zarabia na twojej przerwie za 39.50 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe
ISBN: 9788301201326
Waga: 0.3300 kg
Rok wydania: 2018
Czy zdarzyło Wam się kiedyś oderwać od pracy i nauki, żeby przejrzeć Facebooka lub Twittera? Słuchać muzyki w trakcie dojazdów do pracy? Grać na telefonie w poczekalni u dentysty, żeby tylko nie myśleć, co czeka Was za drzwiami? No właśnie.
Ethan Tussey, amerykański medioznawca, postanowił przyjrzeć się temu, co dzieje się z czasem, w którym nie robimy nic konkretnego – wracamy do domu, relaksujemy się przez chwilę w pracy czy stoimy w kolejce. Tam, gdzie pojawia się prokrastynacja, pojawia się również wielki biznes. Pomyślcie o tych wszystkich reklamach, które pojawiają się w trakcie przeglądania mediów społecznościowych, o ekranach wyświetlających informacje w komunikacji miejskiej czy mikropłatnościach ukrytych w grach.
Coraz bardziej zaawansowane urządzenia mobilne i powszechny dostęp do internetu spowodowały powstanie zupełnie nowej branży, o udziały w której walczą obecnie najwięksi. Spotify i Tidal, Netflix, YouTube czy HBO Go, Apple, Samsung – każdy z tych gigantów stara się dostarczyć nową usługę, która ułatwi nam życie i prokrastynację, od oglądania filmów do kontaktów ze znajomymi. Im natomiast umożliwi zarabianie na zabijaniu czasu, który dłuży się nam najbardziej – w drodze, w poczekalni czy w pracy.
Kolejne aplikacje pomagajÄ… nam w poruszaniu siÄ™ po Å›wiecie, komunikacji czy korzystaniu z rozrywki – Ethan Tussey postanowiÅ‚ sprawdzić, za jakÄ… cenÄ™. „Trzeba przyznać, że przenoÅ›na technologia może i daje ludziom wiÄ™kszÄ… kontrolÄ™ nad ich otoczeniem, ale pozwala także – pisze autor – aby reklamy i firmy medialne wkroczyÅ‚y do naszych codziennych dziaÅ‚aÅ„ i zarabiaÅ‚y na naszych zwyczajach i zachowaniachâ€.
KUP TERAZ