Cena: 45.42 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Rola zakupów w dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw | za 45.42 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Charakterystyka publikacji: pierwsza na polskim rynku wydawniczym monografia w zakresie tematyki zarzÄ…dzania zakupami w biznesie XXI wieku preze...
zobacz więcej informacji
Cena: 45.42 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Rola zakupów w dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw | za 45.42 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kategoria: Nauka, biznes/ZarzÄ…dzanie
ISBN: 9788301206017
Waga: 0.4500 kg
Rok wydania: b/d
Charakterystyka publikacji: pierwsza na polskim rynku wydawniczym monografia w zakresie tematyki zarzÄ…dzania zakupami w biznesie XXI wieku prezentuje aktualne wyniki badaÅ„ dotyczÄ…ce zarzÄ…dzania zakupami, które zyskujÄ… coraz wiÄ™ksze znaczenie w przedsiÄ™biorstwach jako źródÅ‚o przewagi konkurencyjnej odnosi siÄ™ do strategii i praktyk rozwijanych przez przedsiÄ™biorstwa w Polsce stanowi nowatorskÄ… i unikatowÄ… publikacjÄ™ pomocnÄ… w ksztaÅ‚ceniu na studiach magisterskich, podyplomowych i MBA. wychodzi naprzeciw potrzebie Å›rodowiska menedżerskiego poszukujÄ…cego wartoÅ›ciowych pozycji wspierajÄ…cych budowanie strategicznej pozycji działów zakupów oraz rozwój zakupów jako funkcji wpÅ‚ywajÄ…cej na przewagÄ™ konkurencyjnÄ… i wartość przedsiÄ™biorstw Adresaci: przedstawiciele Å›rodowiska naukowego menedżerowie i specjaliÅ›ci w zakresie zarzÄ…dzania zakupami przedstawiciele kadr zarzÄ…dzajÄ…cych i innych funkcji biznesowych chcÄ…cy wykorzystać potencjaÅ‚ funkcji zakupowej dla budowania przewagi konkurencyjnej przedsiÄ™biorstw sÅ‚uchacze studiów podyplomowych na kierunkach zwiÄ…zanych z zakupami i zarzÄ…dzaniem Å‚aÅ„cuchem dostaw studenci ksztaÅ‚cÄ…cy siÄ™ na kierunkach zwiÄ…zanych z zakupami, logistykÄ…, zarzÄ…dzaniem Å‚aÅ„cuchem dostaw, chcÄ…cy pozyskać wiedzÄ™ istotnÄ… dla kandydatów na menedżerów. "Autorka zdiagnozowaÅ‚a lukÄ™ w teorii nauk o zarzÄ…dzaniu, polegajÄ…cÄ… na braku kompleksowych i interdyscyplinarnych badaÅ„, pozwalajÄ…cych na identyfikacjÄ™ prawidÅ‚owoÅ›ci i zjawisk ekonomicznych na poszczególnych etapach ewolucji funkcji zakupowej w przedsiÄ™biorstwach. Wybór problemu badawczego uważam za uzasadniony możliwoÅ›ciami wykazania oryginalnego wkÅ‚adu Autorki w rozwój nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarzÄ…dzaniu, co wynika z nastÄ™pujÄ…cych przesÅ‚anek: 1. z faktu, że problematyka ewolucji dojrzaÅ‚oÅ›ci funkcji zakupowej i jej wpÅ‚ywu na wartość przedsiÄ™biorstw nie doczekaÅ‚a siÄ™ jeszcze w krajowej literaturze przedmiotu kompleksowego opracowania w formie monograficznej, 2. analiza logiczna, wnioskowanie oraz konstrukcja autorskiego modelu dojrzaÅ‚oÅ›ci funkcji zakupów prowadzone sÄ… w dużym stopniu na podstawie samodzielnych jakoÅ›ciowych badaÅ„ empirycznych 52 przedsiÄ™biorstw dziaÅ‚ajÄ…cych w Polsce. W peÅ‚ni zgadzam siÄ™ z przesÅ‚ankami, które zadecydowaÅ‚y o wyborze metodyki badaÅ„ jakoÅ›ciowych na podstawie wywiadów bezpoÅ›rednich i studiów przypadków funkcji zakupów w przedsiÄ™biorstwach." z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. JarosÅ‚awa Witkowskiego (Uniwersytet Ekonomiczny we WrocÅ‚awiu) "PodjÄ™ta w monografii tematyka, ze wzglÄ™du na nieliczne prace poÅ›wiÄ™cone zakupom z perspektywy zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwem w krajowej literaturze, może być uznana za novum wypeÅ‚niajÄ…ce istniejÄ…cÄ… lukÄ™ badawczÄ… w tym obszarze. Należy podkreÅ›lić, że Autorka swobodnie porusza siÄ™ w literaturze anglojÄ™zycznej, która jest bardzo bogata nie tylko w warstwie teoriopoznawczej, ale również empirycznej, co znalazÅ‚o peÅ‚ne odzwierciedlenie zarówno w gÅ‚Ä™bokoÅ›ci przemyÅ›leÅ„, jak i szerokim zakresie prezentowanych ujęć teoretycznych. ZwracajÄ…c uwagÄ™ na osiÄ…gniÄ™cia Autorki w warstwie poznawczej i empirycznej, rekomendujÄ™ pracÄ™ do publikacji jako wartoÅ›ciowe, wypeÅ‚niajÄ…ce istniejÄ…cÄ… lukÄ™ badawczÄ… w kraju i aktualne opracowanie z punktu widzenia rozwoju nauk o zarzÄ…dzaniu." z recenzji wydawniczej dr. hab. inż. Adama Sadowskiego, prof. UÅ (Uniwersytet Åódzki)
KUP TERAZ