Cena: 60.83 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Rebranding strategiczna zmiana dla organizacji | za 60.83 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na r...
zobacz więcej informacji
Cena: 60.83 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Rebranding strategiczna zmiana dla organizacji | za 60.83 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kategoria: Nauka, biznes/ZarzÄ…dzanie
ISBN: 9788301206475
Waga: 0.7500 kg
Rok wydania: b/d
Strategie budowania wizerunku marki w umysÅ‚ach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiÄ™biorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy siÄ™ zmieniajÄ…. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianÄ™ strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobÄ… ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona zostaÅ‚a klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane sÄ… badania wÅ›ród organizacji, które przeszÅ‚y proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujÄ…ce case study. "Praca charakteryzuje siÄ™ wieloÅ›ciÄ… wÄ…tków zwiÄ…zanych poÅ›rednio lub bezpoÅ›rednio z problematykÄ… zmiany, strategiÄ… marki i rebrandingu. Autorka przywoÅ‚uje liczne koncepcje teoretyczne i podaje wiele praktycznych przykÅ‚adów strategii ze Å›wiata biznesu. (…) PrzedstawiÅ‚a również główne problemy stosowania rebrandingu, podsumowaÅ‚a kluczowe wyniki badaÅ„ wÅ‚asnych i wskazaÅ‚a na implikacje menedżerskie i kierunki przyszÅ‚ych badaÅ„." prof. dr hab. Adam Sagan "PodjÄ™tÄ… tematykÄ™ należy uznać za istotnÄ… i aktualnÄ… (a nawet przyszÅ‚oÅ›ciowÄ…), zarówno z punktu widzenia rozwoju teorii zarzÄ…dzania markÄ…, zarzÄ…dzania strategicznego, jak i z punktu widzenia praktyki gospodarczej. Fakt, iż autorka odnosi siÄ™ do problematyki rebrandingu, uwzglÄ™dniajÄ…c nie tylko tradycyjne podejÅ›cie pod kÄ…tem zarzÄ…dzania markÄ…, ale także szersze podejÅ›cie strategiczne, uwzglÄ™dniajÄ…ce zarzÄ…dzanie zmianÄ… w organizacji, stanowi nowe ujÄ™cie problemu i wpÅ‚ywa na oryginalność publikacji." dr hab. inż. Magdalena GrÄ™bosz-Krawczyk, prof. Politechniki Åódzkiej "Książka doskonale wpisuje siÄ™ w najnowsze trendy zwiÄ…zane z rozwojem przedsiÄ™biorstw, dotyczÄ…ce rosnÄ…cego znaczenia wartoÅ›ci aktywów niematerialnych. Rebranding jest nieodÅ‚Ä…cznym skÅ‚adnikiem wzrostu każdej marki. Nowa gospodarka i tworzenie w niej wartoÅ›ci sÄ… oparte o fundamenty marketingu holistycznego. Dotyczy to również efektywnego zarzÄ…dzania markÄ… korporacyjnÄ…, dla której rebranding jest jednÄ… z możliwoÅ›ci budowania przewagi konkurencyjnej. Autorka w ramach zrealizowanych badaÅ„ potwierdza hipotezÄ™, że istnieje korelacja pomiÄ™dzy skutecznoÅ›ciÄ… rebrandingu a czynnikami zarzÄ…dczymi: wiedzy o rynku, integracji komunikacji marketingowej 360 stopni i partycypacyjnego stylu zarzÄ…dzania. To obowiÄ…zkowa pozycja dla kadry zarzÄ…dzajÄ…cej i szefów marketingu." Jacek KotarbiÅ„ski, kotarbinski.com
KUP TERAZ