Cena: 58.49 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Service design po polsku. Jak przyciÄ…gnąć, zadowolić i zatrzymać klientów za 58.49 zł w księgarni madbooks.pl
Książka ta pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usÅ‚ugi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentownoÅ...
zobacz więcej informacji
Cena: 58.49 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Service design po polsku. Jak przyciÄ…gnąć, zadowolić i zatrzymać klientów za 58.49 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Podręczniki
ISBN: 9788301213183
Waga: 0.3400 kg
Rok wydania: 2020
Książka ta pomoże Ci:
- przygotować lepsze i unikatowe usługi,
- uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian,
- poprawić rentowność i stabilność biznesu,
- oferować klientom autentyczną korzyść.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
KUP TERAZ