Cena: 53.13 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Technologie cyfrowe w biznesie | za 53.13 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
„Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja†to kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorst...
zobacz więcej informacji
Cena: 53.13 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Technologie cyfrowe w biznesie | za 53.13 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kategoria: Nauka, biznes/ZarzÄ…dzanie
ISBN: 9788301219192
Waga: 0.4100 kg
Rok wydania: b/d
„Technologie cyfrowe w biznesie. PrzedsiÄ™biorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja†to kompleksowe opracowanie dotyczÄ…ce problematyki przedsiÄ™biorstwa i zarzÄ…dzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreÅ›lajÄ…c wpÅ‚yw technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiÄ™biorstw i realizowanych przez nie procesów zarzÄ…dczych. Książka „Technologie cyfrowe w biznesie†odnosi siÄ™ zarówno do zarzÄ…dzania jako caÅ‚oÅ›ciowego procesu prowadzÄ…cego do realizacji osiÄ…ganych celów PrzedsiÄ™biorstwa 4.0 w warunkach digitalizacji, jak również jego wybranych obszarów funkcjonalnych, np. PrzedsiÄ™biorstwo 4.0 a logistyka, marketing, zarzÄ…dzanie zasobami ludzkimi. ÅÄ…czy ujÄ™cie teoretyczne i praktyczne. UmiejÄ™tnie Å‚Ä…czy ujÄ™cie teoretyczne z praktykÄ… rynkowÄ…, wskazujÄ…c potencjalne kierunki i obszary wzajemnej konwergencji biznesu i technologii cyfrowych. Publikacja jest pracÄ… wartoÅ›ciowÄ… i oryginalnÄ…. W wymiarze merytorycznym ma istotnÄ… wartość poznawczÄ…. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczÄ…cej teorii przedsiÄ™biorstwa – wiedzÄ™ tÄ™ przenosi na wyższy, wzglÄ™dem dotychczasowych ujęć poziom, który można okreÅ›lić mianem poziomu 4.0. (…) Poszczególne rozdziaÅ‚y zawierajÄ… pogÅ‚Ä™bionÄ… refleksjÄ™ teoretycznÄ…, dotyczÄ…cÄ… znaczenia transformacji cyfrowej i rozwoju IT, identyfikacjÄ™ szans i zagrożeÅ„ dla przedsiÄ™biorstwa jako caÅ‚oÅ›ci i kilku szczegółowych funkcji i obszarów zarzÄ…dzania. Do tej ogólnej, wysoce pozytywnej opinii doÅ‚ożę element dodatkowy – to wykorzystanie wiedzy, kapitaÅ‚u intelektualnego konsultantów, ekspertów z biznesu. Książka z pewnoÅ›ciÄ… spotka siÄ™ z dużym uznaniem Å›rodowiska naukowego zajmujÄ…cego siÄ™ zagadnieniami zarzÄ…dzania, przedsiÄ™biorstwa, biznesu elektronicznego, w tym także doktorantów i studentów, oraz uczestników studiów podyplomowych. Mieć także bÄ™dzie duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiÄ™biorstw. Prof. dr hab. Jan W. Wiktor
KUP TERAZ