Cena: 40.12 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Zastosowania badaÅ„ marketingowych za 40.12 zł w księgarni lideria.pl
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pra cujących...
zobacz więcej informacji
Cena: 40.12 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Zastosowania badaÅ„ marketingowych za 40.12 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / marketing i sprzedaż
ISBN: 9788320816570
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pra cujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie z arządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nab ywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
KUP TERAZ