Cena: 48.97 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz DziaÅ‚ania marketingowe organizacji za 48.97 zł w księgarni selkar.pl
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są ...
zobacz więcej informacji
Cena: 48.97 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz DziaÅ‚ania marketingowe organizacji za 48.97 zł w księgarni selkar.pl
Wydawca: PWE
Kategoria: Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Ekonomia/Organizacja i zarządzanie
ISBN: 9788320823950
Waga: 0.4900 kg
Rok wydania: 2020
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wynikające z pojawiających się nowych trendów i rozwoju technologii. Na poszczególnych rynkach klienci się różnią i z tego względu wymagają specyficznego podejścia, niektórzy bowiem pasują bardziej do opisu zawartego w koncepcji marketingu 4.0, a inni - marketingu 3.0 czy 2.0. Otoczenie ciągle się zmienia, wskutek czego podejście do klientów jest modyfikowane.
KUP TERAZ