Cena: 39.47 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu za 39.47 zł w księgarni selkar.pl
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów on...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.47 zł
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu za 39.47 zł w księgarni selkar.pl
Wydawca: PWE
Kategoria: Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Ekonomia/Marketing. Badania marketingowe
ISBN: 9788320823967
Waga: 0.2600 kg
Rok wydania: 2020
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej oferty. Publikacja przedstawia wybrane problemy dotyczące przemian zachodzących pod wpływem nowych technologii w procesie obsługi klienta oraz w działaniach sprzedażowych i promocyjnych. Szczególną uwagę poświęcono roli mediów społecznościowych w procesie komunikacji z klientem, budowaniu zaangażowania odbiorców, kształtowaniu zasobów relacyjnych organizacji i tworzeniu nowych produktów. Tematyka publikacji wykracza poza ramy przedsiębiorstwa, wskazując także na zmiany zachodzące pod wpływem rewolucji 4.0 w obszarze marketingu terytorialnego.
KUP TERAZ