Cena: 42.95 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz KsztaÅ‚towanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usÅ‚ug | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 42.95 zł w księgarni profit24.pl
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również napograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikacjÄ™ rÃ...
zobacz więcej informacji
Cena: 42.95 zł
Sklep: profit24.pl
Kup teraz KsztaÅ‚towanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usÅ‚ug | ZAKÅADKA GRATIS DO KAÅ»DEGO ZAMÓWIENIA za 42.95 zł w księgarni profit24.pl
Wydawca: PWE - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Kategoria: Geografia/Geografia gospodarcza, polityczna, osadnictwa, ludności
ISBN: 9788320824131
Waga: 0.5300 kg
Rok wydania: b/d
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również napograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celupobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in. zacieraniu granic i podziałówmiędzy państwami przygranicznymi czy też kształtowaniu nowej ich jakości. Doprowadziło tom.in. do wzrostu podaży na rynku usług kultury pogranicza polsko-czeskiego czy zmianyw zachowaniach polskich oraz czeskich odbiorców oferty kulturalnej i w konsekwencji dowyodrębnienia się wspólnego transgranicznego rynku usług kultury. Rynku bardzo specyficznego(chociażby ze względu na ciągle istniejące polsko-czeskie animozje i podziały) i jak dotąd bardzosłabo rozpoznanego oraz opisanego.Prezentowana książka ma charakter interdyscyplinarny i oprócz zarządzania (zwłaszczamarketingu) znajdują się w niej odniesienia do ekonomii, socjologii oraz sfery kultury. Przyjętymcelom pracy oraz postępowaniu badawczemu podporządkowana została struktura książkiobejmująca dwie warstwy: teoretyczną oraz empiryczną. Rozdział pierwszy poświęconokluczowym z punktu widzenia podjętego tematu zagadnieniom marketingu relacji w kulturze.W rozdziale drugim uwaga skupiona została na stosunkowo młodej i słabo rozpoznanej kategorii,jaką jest rynek transgraniczny. Najważniejszym celem rozdziału trzeciego była charakterystykatransgranicznego rynku usług kultury podzielonego granicą miasta Cieszyn Czeski Cieszyn.Zaprezentowano w nim pojęcie i specyfikę miasta podzielonego granicą. W rozdziale czwartymprzedstawiono uwarunkowania kształtowania się relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynkuusług kultury. Wyniki badań własnych autora zaprezentowano w rozdziale piątym. W rozdzialeszóstym przedstawiono modelowe ujęcie procesu kształtowania długotrwałych relacji natransgranicznym rynku usług kultury. Omówiono założenia opracowanego modelu, a takżedokonano szczegółowej charakterystyki jego składowych. Skoncentrowano się zwłaszcza nadziałaniach marketingowych realizowanych na trzech poziomach: badań transgranicznego rynku,jego segmentacji, doboru i konfiguracji instrumentów marketingowych.
KUP TERAZ