Cena: 27.55 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Jak ksztaÅ‚tować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka za 27.55 zł w księgarni lideria.pl
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez pod...
zobacz więcej informacji
Cena: 27.55 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Jak ksztaÅ‚tować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka za 27.55 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Uniwersytetu Jagie Wydawnictwo
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Ekonomia, biznes
ISBN: 9788323380832
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów.
Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
Spis treści
Wstęp
ROZDZIAÅ 1. Istota regionalnego produktu turystycznego
1.1. Produkt turystyczny w ujęciu marketingowym
1.2. Przesłanki kształtowania
1.3. Cechy
1.4. Region i jego atrakcyjność turystyczna
1.5. Podmioty biorące udział w tworzeniu regionalnego produktu turystycznego
ROZDZIAŠ2. Metodyka kształtowania regionalnego produktu turystycznego
2.1. Proces kształtowania
2.2. Procedura segmentacji
2.3. Wizerunek
2.4. Instrumenty oddziaływania marketingowego
2.5. Doskonalenie
ROZDZIAŠ3. Podstawy rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce
3.1. System organizacji turystyki w Polsce
3.2. RozwiÄ…zania formalnoprawne w Polsce
3.3. Turystyka i regionalne produkty turystyczne w perspektywie polityki Unii Europejskiej
3.4. Współpraca sieciowa
ROZDZIAÅ 4. Regionalne produkty turystyczne w Polsce
4.1. Przegląd regionalnych produktów turystycznych
4.2. Regionalne produkty turystyczne w działaniach jednostek samorządu terytorialnego
4.3. Studium przypadku: Szlak Architektury Drewnianej
4.4. Bariery i stymulatory rozwoju regionalnych produktów turystycznych
4.5. Obszary współpracy podmiotów na rzecz rozwoju regionalnych produktów turystycznych
Zakończenie
Literatura
Spis rysunków
Spis tabel
Spis wykresów
KUP TERAZ