Cena: 25.94 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz SamorzÄ…dowe public relations za 25.94 zł w księgarni lideria.pl
Samorządowe public relations to podręcznik dla osób zajmujących się na co dzień komunikacją społeczną – rzeczników prasowych, radny...
zobacz więcej informacji
Cena: 25.94 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz SamorzÄ…dowe public relations za 25.94 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Uniwersytetu Jagie Wydawnictwo
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Poradniki
ISBN: 9788323382454
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Samorządowe public relations to podręcznik dla osób zajmujących się na co dzień komunikacją społeczną – rzeczników prasowych, radnych, wójtów, burmistrzów, starostów oraz tych wszystkich, którzy chcieliby nimi zostać.
KsiążkÄ™ tÄ™ kupiÄ™ w prezencie pracownikom wszystkich agend miejskich zajmujÄ…cych siÄ™ sprawami PR. Także wszystkim dyrektorom wydziałów, departamentów i innych instytucji miejskich. Wszystkim, którzy kierujÄ… pracami na rzecz mieszkaÅ„ców i siÅ‚Ä… rzeczy wchodzÄ… w wielorakie „public relationsâ€.
Znakomita książka! Praca naukowa, którą daje się czytać lekko, i która wciąga w trakcie lektury! Pełna pysznych anegdot i cennych wskazówek. Mądra.
Rafał Dutkiewicz – prezydent Wrocławia
Wydawało mi się, że znam dość dobrze i z powodzeniem stosuję to, o czym ta książka traktuje, ale prawie na każdej jej stronie znajdowałem nowe dla mnie informacje. Dziękuję za to, że nie jest to zbiór socjotechnicznych sztuczek, ale opis reguł postępowania w relacjach z ludźmi, do których autor ma szacunek i uczy szacunku niezależnie od tego, jakie kto ma wykształcenie czy status społeczny.
Stanisław Kracik – burmistrz Niepołomic
To świetny podręcznik dla każdego, kto pod sformułowaniem PR rozumieć chce więcej niż sporadyczne organizowanie konferencji prasowej prezydenta miasta.
Konrad Ciesiołkiewicz – rzecznik prasowy rządu Kazimierza Marcinkiewicza
Podręczniki Public Relations jakie opublikowano w Polsce raczej skupiają się na biznesowym PR aniżeli administracyjnym. Dlatego książka dr Jarosława Flisa trafia w istotną lukę wydawniczą. Praca - i to najważniejsze - oparta jest na praktycznym doświadczeniu autora jako rzecznika prasowego oraz konsultanta.
z recenzji prof. dr hab. Tomasza Gobana-Klasa
Spis treści
PRZEDMOWA
ZAÅOÅ»ENIA
CZĘŚĆ I. STRATEGIA
1. KROKI BUDOWANIA STRATEGII
1.1. Myślenie życzeniowe
1.2. Efekt bumerangowy
1.3. Nieadekwatne wzorce
2. CELE I ODBIORCY KOMUNIKOWANIA
2.1. Åapczywość perswazyjna
2.2. Podział odbiorców
2.3. Sytuacje komunikacyjne
3. ZROZUMIENIE ODBIORCÓW
3.1. „WÄ…skie gardÅ‚oâ€
3.2. Pytania szczegółowe
3.3. Źródła wiedzy – obserwacje
3.4. Obserwatorzy zewnętrzni
3.5. Rola radnych
4. OPRACOWANIE PRZEKAZU
4.1. Nazywanie problemu
4.2. Zestawienie argumentów
4.3. Racje i emocje
4.4. Konstrukcja argumentacji
5. RAMY DZIAÅANIA
5.1. Podwładni i szefowie
5.2. PieniÄ…dze i czas
5.3. Partnerzy – korzyści
5.4. Partnerzy – motywacje
5.5. Partnerzy – ograniczenia i koszty
6. WYBÓR FORM PRZEKAZU
6.1. Arsenał środków
6.2. Zharmonizowanie
6.3. Podkład przekazu
CZĘŚĆ II. TAKTYKA
1. KONTAKT Z DZIENNIKARZEM
1.1. Nastawienie do dziennikarza
1.2. Konsekwencje życzliwości
1.3. Bariery życzliwości
1.4. Motywacje dziennikarzy
2. KOMUNIKAT PRASOWY
2.1. Układ komunikatu
2.2. Treść i ograniczenia
2.3. Materiały poglądowe
3. SPROSTOWANIE
3.1. Opinie i fakty
3.2. Prowokowanie polemiki
3.3. Uboczne efekty i motywacje
4. PROGRAM TELEWIZYJNY
4.1. Wypowiedź do kamery
4.2. Rozmowa w studiu
4.3. Debata
5. KONFERENCJA PRASOWA
5.1. Przygotowania techniczne
5.2. Zapraszanie dziennikarzy
5.3. Przygotowania merytoryczne
5.4. Przebieg konferencji
6. OBECNOŚĆ W MEDIACH
6.1. Sprawy wewnętrzne
6.2. Wspólne działania
6.3. Sprawy publiczne
7. IMPREZA MASOWA
7.1. Zasady uczestnictwa
7.2. Zaangażowanie uczestników
7.3. Źródła atrakcyjności
7.4. Oprawa medialna
8. AKTYWNOŚĆ ODBIORCÓW
8.1. Motywacje aktywowanych i aktywujÄ…cych
8.2. Wsparcie sprawy przez odbiorców
8.3. Wsłuchanie się w głos odbiorców
8.4. Plebiscyty i konkursy
9. IMPREZA OFICJALNA
9.1. Liderzy opinii
9.2. Uzasadnienie imprezy
9.3. Rodzaje goÅ›ciÂ
9.4. Część ofi cjalnaÂ
9.5. Kuluary
CZĘŚĆ III. POLA BITEW
1. POLA KOMUNIKOWANIAÂ
1.1. WdrażanieÂ
1.2. DecydowanieÂ
1.3. Weryfi kacjaÂ
1.4. Politycy i urzędnicy
2. SYTUACJE KRYZYSOWEÂ
2.1. Rodzaje kryzysówÂ
2.2. WiarygodnośćÂ
2.3. Zabezpieczenia i reakcjeÂ
2.4. Organizacja i odpowiedzialność
3. ROLE RZECZNIKA PRASOWEGOÂ
3.1. Herold, zderzak i brytanÂ
3.2. Cenzor i szamanÂ
3.3. Organizator, kompan i owczarekÂ
3.4. Sztabowiec i spowiednik
ZAKOŃCZENIEÂ
OPRACOWANIE STRATEGII DZIAÅAŃ INFORMACYJNYCHÂ
BIBLIOGRAFIA
KUP TERAZ