Cena: 31.25 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Wizerunek Warszawy w dziaÅ‚aniach promocyjnych... za 31.25 zł w księgarni madbooks.pl
Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formow...
zobacz więcej informacji
Cena: 31.25 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Wizerunek Warszawy w dziaÅ‚aniach promocyjnych... za 31.25 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe
ISBN: 9788323507963
Waga: 0.4200 kg
Rok wydania: 2011
Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu.
Pierwsza część pracy na charakter teoretyczny. Autorka w sposób bardzo szeroki, a jednocześnie umiejętny, omawia istniejące koncepcje teoretyczne ale także podaje liczne przykłady działań z zakresu budowania pozytywnego wizerunku miast. Atutem pracy jest bardzo obszerny przegląd światowej literatury przedmiotu.
Druga część pracy ma charakter empiryczny. Przedmiotem pracy jest analiza promowanego i postrzeganego wizerunku Warszawy. Autorka określiła cechy i komponenty promowanego przez władze lokalne wizerunku Warszawy oraz wizerunku Warszawy tkwiącego w świadomości społecznej, a następnie określiła stopień zgodności tych obrazów. Efektem przeprowadzonych badań jest określenie czynników wpływających na kształtowanie się wizerunku stolicy oraz ocena polityki promocyjnej prowadzonej przez władze lokalne.
Praca ma duże znaczenie aplikacyjne, gdyż może być wykorzystana przy formułowaniu zadań ważnych z punktu widzenia marketingu terytorialnego oraz miejskiej polityki informacyjnej.
Publikacja adresowana jest zarówno do pracowników naukowych i studentów zajmujących się problematyką marketingu terytorialnego, ale także do pracowników samorządowych, agencji reklamowych odpowiedzialnych za kształtowanie pozytywnego wizerunku miasta.
KUP TERAZ