Cena: 32.90 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Muzyka na peryferiach uwagi | za 32.90 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Książka stanowi próbÄ™ interdyscyplinarnego spojrzenia na kulturÄ™ muzycznÄ… XX i XXI wieku przez pryzmat „tapety akustycznejâ€. Autorka wskazuj...
zobacz więcej informacji
Cena: 32.90 zł
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Muzyka na peryferiach uwagi | za 32.90 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: UW – Uniwersytet Warszawski
Kategoria: Sztuka/Muzyka, śpiew, taniec
ISBN: 9788323550778
Waga: 0.5900 kg
Rok wydania: b/d
Książka stanowi próbÄ™ interdyscyplinarnego spojrzenia na kulturÄ™ muzycznÄ… XX i XXI wieku przez pryzmat „tapety akustycznejâ€. Autorka wskazuje powiÄ…zania miÄ™dzy koncepcjami funkcjonalnymi, w których muzyka tÅ‚a jest instrumentem spoÅ‚ecznego wpÅ‚ywu (Muzak i audiomarketing), a koncepcjami artystycznymi (Erik Satie i musique d’ameublement, Brian Eno i muzyka ambient) w zamyÅ›le kompozytorskim nastawionymi na tworzenie neutralnego tÅ‚a. Podejmuje problematykÄ™ inżynierii akustycznej w przestrzeni publicznej, Å‚Ä…czÄ…c trzy zasadnicze perspektywy badawcze: muzykologicznÄ…, psychologicznÄ… i marketingowÄ…, z uwzglÄ™dnieniem podejÅ›cia teoretycznego, historycznego i empirycznego. Music on the Periphery of Attention. From Musique d’ameublement to Audiomarketing The book is an attempt to obtain the interdisciplinary insight into the musical culture of the 20th and 21st centuries through the prism of "acoustic wallpaper". The author indicates the connections between functional concepts, in which background music is an instrument of social influence (Muzak and audiomarketing), and artistic concepts (Erik Satie and musique d'ameublement, Brian Eno and ambient music) intended to create a neutral background filling the public space. She deals with the issues of acoustic engineering in the public space, combining three basic research perspectives: musicological, psychological and marketing, taking into account theoretical, historical and empirical approaches.
KUP TERAZ