Cena: 39.00 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja za 39.00 zł w księgarni onepress.pl
Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy! Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoic...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.00 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja za 39.00 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/E-biznes/E-biznes
ISBN: 9788324625178
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy! Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną! Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień. W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i... do dzieła! Cele przyświecające projektom internetowym Różne rodzaje stron internetowych Budowanie strategii i jej założenia Grupy docelowe i sposoby ich określania Współpraca z agencją interaktywną Sponsoring i środki unijne Wybór technologii dostosowanej do potrzeb Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej Logotyp i slogan a znaki towarowe Ochrona konkurencji i prawo autorskie Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem Polityka prywatności i ochrona danych osobowych Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!
KUP TERAZ