Cena: 37.00 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Perswazyjny telemarketing. 50 narzÄ™dzi sprzedaży i obsÅ‚ugi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz za 37.00 zł w księgarni onepress.pl
Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta? Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 1...
zobacz więcej informacji
Cena: 37.00 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Perswazyjny telemarketing. 50 narzÄ™dzi sprzedaży i obsÅ‚ugi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz za 37.00 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Sprzedaż/Telemarketing
ISBN: 9788324629060
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafiÄ… zamienić rekord z bazy w regularnego klienta? Ilu klientów jesteÅ› w stanie pozyskać w ciÄ…gu 12 minut? Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdÄ™ chodzi klientom? Jak zdobyć trzeci tydzieÅ„ urlopu (pracujÄ…c w sprzedaży)? Jak wydzwonić swój sukces? Kiedy Aleksander Bell rejestrowaÅ‚ w UrzÄ™dzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczaÅ‚, że ponad sto lat później stanie siÄ™ on narzÄ™dziem prowadzenia wiÄ™kszoÅ›ci interesów. Bo też i komunikacja miÄ™dzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najÅ‚atwiejszym zadaniem - nie masz możliwoÅ›ci podeprzeć siÄ™ mowÄ… ciaÅ‚a ani czarujÄ…cym uÅ›miechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz jednak, że te pozorne trudnoÅ›ci możesz zmienić w zalety? Zastanawiasz siÄ™, jak z dwóch minusów zrobić telefoniczny plus? Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta? ObsÅ‚ugujesz help desk albo infoliniÄ™? A może jesteÅ› asystentkÄ… dziaÅ‚u? Nawet jeÅ›li tylko przez chwilÄ™ rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz siÄ™ "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. WrÄ™cz przeciwnie - wyposaża CiÄ™ w caÅ‚y oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarzÄ…dzania klientami - zarzÄ…dzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegajÄ… na zarzÄ…dzaniu emocjami Twoich rozmówców. DziÄ™ki tej książce dowiesz siÄ™ co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty sÄ… drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegÄ™; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To sÄ… szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olÅ›nić klienta... i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko zaÅ‚atwić sprawÄ™ i poczuć siÄ™ jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsÅ‚ugi klienta... możesz też zaÅ‚amać siÄ™ psychicznie na resztÄ™ dnia. Czasy, kiedy dwadzieÅ›cia lat temu moi rodzice kupowali zupeÅ‚nie niepotrzebne im towary, "bo taki miÅ‚y pan zadzwoniÅ‚ i nie wypadaÅ‚o mu odmówić", już nie wrócÄ…. Nie sprawdza siÄ™ też w Polsce amerykaÅ„ska metoda sprzedaży oparta na zasadzie: jeÅ›li masz siÅ‚Ä™ rozumianÄ… jako brak wewnÄ™trznych hamulców i wierzysz w sukces, to możesz sprzedać wszystko, zostać milionerem i uczyć innych, jak odnieść sukces podobny do Twojego. Nigdy nie lubiÅ‚em amerykaÅ„skiej szkoÅ‚y sprzedaży - siÅ‚owej i bez finezji, niepasujÄ…cej do polskiej wrażliwoÅ›ci ani kultury. Ale nie miaÅ‚em wyboru, polscy autorzy najczęściej byli epigonami. Dlatego do książki BartÅ‚omieja Stolarczyka "Perswazyjny telemarketing" podszedÅ‚em z rezerwÄ… i - wstyd siÄ™ przyznać - siÄ™gnÄ…Å‚em po niÄ… w bezsennÄ… noc, w wiadomym celu.Już po kilku stronach zapomniaÅ‚em o Å›nie. Åšwiat telemarketingu zostaÅ‚ opisany w sposób tak fascynujÄ…cy, że momentami miaÅ‚em wrażenie, iż to najlepsza panorama polskich charakterów i zachowaÅ„ poczÄ…tku XXI wieku, a nie podrÄ™cznik. Liczba rzeczywistych postaw i reakcji wspartych rozsÄ…dnymi podpowiedziami, co powinien zrobić w konkretnym przypadku telemarketer, imponuje. Widać, że autor sÅ‚yszaÅ‚ tysiÄ…ce rozmów sprzedażowych i znakomicie usystematyzowaÅ‚ je w formie 50 konkretnych wskazówek. UżyÅ‚em słów "rozsÄ…dne podpowiedzi", bo to one stanowiÄ… o wartoÅ›ci tej książki jako praktycznego podrÄ™cznika. MiÅ‚oÅ›nicy amerykaÅ„skich egzaltacji bÄ™dÄ… zawiedzeni. A ja wierzÄ™, że kilkadziesiÄ…t tysiÄ™cy osób uprawiajÄ…cych telemarketing w Polsce - jeden z najtrudniejszych zawodów Å›wiata - po przeczytaniu "Perswazyjnego telemarketingu" BartÅ‚omieja Stolarczyka odniesie sukces. Jedni stanÄ… siÄ™ skuteczniejszymi sprzedawcami, inni odporniejszymi psychicznie ludźmi wchodzÄ…cymi na kolejny szczebel kariery. I życzÄ™ im odniesienia nie amerykaÅ„skiego, lecz prawdziwego sukcesu. GorÄ…co polecam! PaweÅ‚ KruÅ› redaktor naczelny Managera Apteki Dla mnie - wÅ‚aÅ›ciciela firmy stawiajÄ…cej na osiÄ…ganie celów biznesowych moich klientów - ten poradnik jest zbiorem przydatnych wskazówek. Pokazuje, jak poznawać potrzeby klienta i jak odpowiednio dobierać poszczególne elementy naszej oferty. Wprowadzenie w życie praktycznych porad zawartych w tej książce pozwala nam osiÄ…gnąć cel - wejść na najwyższy poziom kompetencji zespoÅ‚u sprzedażowego. Åukasz Iwanek Internetica, www.internetica.pl "Perswazyjny telemarketer ma plan. (...) Zwykli telemarketerzy panikujÄ… przed ważnymi rozmowami. SÄ… niczym Å›lepe kury, które wÅ›ciekle dziobiÄ… wokół siebie w nadziei, że w pobliżu znajduje siÄ™ mnóstwo ziaren. RzucajÄ… argumentami, cenami, odmianami produktu jak popadnie. Czasem z tego potoku słów klient wybierze sobie coÅ›, co mu siÄ™ przyda, i zÅ‚oży zamówienie - Å›lepa kura trafia wtedy na ziarno i gÅ‚oÅ›no gdacze zadowolona".PomyÅ›l, ile razy Twoi telemarketerzy mimo przygotowania dziobali jak ta kura. Ile razy sam byÅ‚eÅ› dziobany przez telemarketera? No wÅ‚aÅ›nie... Mnie też nieraz i niejeden telemarketer podziobaÅ‚ i wielokrotnie moja firma staÅ‚a siÄ™ ofiarÄ… dziobiÄ…cej kury. Ale możesz siÄ™ przed tym obronić. WÅ‚aÅ›nie ukazuje siÄ™ książka z 50 wskazówkami dotyczÄ…cymi perswazyjnego telemarketingu, praktycznymi wskazówkami zebranymi na polskim rynku w realiach kryzysu i zmieniajÄ…cej siÄ™ rzeczywistoÅ›ci gospodarczej. 50 wskazówek, które poprawiÄ… jakość Twojej pracy, jeÅ›li jesteÅ› telemarketerem. 50 wskazówek, które pokażą Ci, jak zarzÄ…dzać telemarketerami i jak ich ksztaÅ‚cić, jeÅ›li jesteÅ› ich szefem. 50 wskazówek, dziÄ™ki którym naprawdÄ™ zyskasz na współpracy z telemarketerami. Znalezienie skutecznej firmy telemarketingowej nie jest Å‚atwe, wiem coÅ› o tym: każdy produkt, który nie jest standardowy, budzi niechęć albo chociaż obawy. Nie wiem, jak to siÄ™ dzieje, ale telemarketerzy w Polsce to ludzie, którzy czÄ™sto wstydzÄ… siÄ™ swojej pracy, którzy traktujÄ… tÄ™ pracÄ™ jako epizod chÄ™tnie ukrywany w CV. Jak to siÄ™ dzieje, że na Å›wiecie z pracy w telemarketingu uczyniono sztukÄ™ i zbito na niej fortunÄ™, a w Polsce wciąż traktuje siÄ™ ten temat jako poboczny? Owszem, sÄ… jakieÅ› konferencje, niektórzy trenerzy z braku zajęć szkolÄ… również telemarketerów, ale czy można zdobyć naprawdÄ™ rzetelnÄ… wiedzÄ™ na ten temat? Po przeczytaniu "Perswazyjnego telemarketingu" BartÅ‚omieja Stolarczyka wiem, że można, a książka ta jest Å›wietnym wstÄ™pem do tego, by zacząć sprzedawać po mistrzowsku. PomyÅ›l, ile razy miaÅ‚eÅ› kontakt z nierzetelnym telemarketerem? Ile razy chciaÅ‚eÅ› odÅ‚ożyć sÅ‚uchawkÄ™, zanim usÅ‚yszaÅ‚eÅ›, co telemarketer Ci proponuje? Ile razy musiaÅ‚eÅ› kogoÅ› zwolnić, bo efekty jego pracy w telemarketingu nie byÅ‚y zadowalajÄ…ce? Ile razy zapÅ‚aciÅ‚eÅ› za szkolenie z telemarketingu, które nie przyniosÅ‚o wymiernego efektu? Też byÅ‚am w takich sytuacjach, ale teraz już wiem, gdzie popeÅ‚niÅ‚am bÅ‚Ä™dy ja, a gdzie popeÅ‚nili je telemarketerzy, z którymi miaÅ‚am kontakt. Książka to zbiór 50 użytecznych wskazówek, które można Å‚atwo przyswoić w trakcie czytania. Wystarczy mieć plan i przestać dziobać na oÅ›lep, aby być zadowolonym z tego, co siÄ™ robi. JeÅ›li jesteÅ› szefem, wÅ‚aÅ›cicielem call center lub telemarketerem, kup "Perswazyjny telemarketing. 50 narzÄ™dzi sprzedaży i obsÅ‚ugi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz" i zacznij stosować te narzÄ™dzia! Agata RzÄ™dowska Firma szkoleniowa VIA AGENDI, www.viaagendi.pl
KUP TERAZ