Cena: 39.00 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowaÅ„ konsumenckich za 39.00 zł w księgarni onepress.pl
Towar dobrze podany to towar sprzedany! Czym jest merchandising? Definicje sÄ… bardzo różne i skomplikowane, jednak najproÅ›ciej można...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.00 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowaÅ„ konsumenckich za 39.00 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Marketing/Promocja
ISBN: 9788324673223
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Towar dobrze podany to towar sprzedany! Czym jest merchandising? Definicje sÄ… bardzo różne i skomplikowane, jednak najproÅ›ciej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupiÅ‚. Trudno jednoznacznie okreÅ›lić, kiedy narodziÅ‚ siÄ™ merchandising. Można jednak pokusić siÄ™ o stwierdzenie, iż pojawiÅ‚ siÄ™ w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsÅ‚ugowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regaÅ‚em, zastanowić siÄ™, czy woli mÄ…kÄ™ A czy B, i wybrać jednÄ… z nich. DziÅ›, gdy konkurencja miÄ™dzy producentami jest ogromna, a klient wybredny i Å›wiadomy wÅ‚asnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać siÄ™ czynnikiem decydujÄ…cym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce… Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi CiÄ™ w Å›wiat merchandisingu. LekturÄ™ zaczniesz od definicji pojÄ™cia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na Å›wiecie. NastÄ™pnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujÄ…ce o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszÄ™ i portfel konsumenta. Uzbrojony w tÄ™ wiedzÄ™, nauczysz siÄ™ w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej póÅ‚ce! Wreszcie zrozumiesz, jak „robiÄ… to” najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć siÄ™ od mistrzów oraz na cudzych bÅ‚Ä™dach. Zatem zacznij dziaÅ‚ać! SiÄ™gnij po tÄ™ książkÄ™. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazjÄ™, bo za chwilÄ™ już jej nie dostaniesz! Aleksander Binsztok - doktor nauk ekonomicznych, wykÅ‚adowca Uniwersytetu Ekonomicznego we WrocÅ‚awiu oraz wspóÅ‚pracownik innych renomowanych uczelni w kraju i za granicÄ…; wÅ‚aÅ›ciciel Firmy Szkoleniowo-UsÅ‚ugowej „Binsztok i Partnerzy”. Trener komunikacji i biznesu, znany w wÄ…skich krÄ™gach specjalistów jako ekspert i doradca, który podczas swoich szkoleÅ„ i warsztatów potrafi wzbudzić olbrzymie zainteresowanie wÅ›ród uczestników i wywoÅ‚ać w nich różne stany emocjonalne. Tymoteusz ZuzaÅ„ski - absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we WrocÅ‚awiu; trener merchandisingu w Firmie Szkoleniowo-UsÅ‚ugowej „Binsztok i Partnerzy”. Na swoim koncie posiada wiele praktycznych wdrożeÅ„ dla sieci detalicznych i banków. Jest autorem wielu prac poÅ›wiÄ™conych miÄ™dzy innymi marketingowi czy szeroko pojÄ™tej komunikacji w procesach biznesowych.
KUP TERAZ