Cena: 34.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w maÅ‚ej firmie za 34.90 zł w księgarni onepress.pl
Przeczytaj wywiad z Marcinem Pietraszkiem - autorem książki "PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie". Rozmowę prz...
zobacz więcej informacji
Cena: 34.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w maÅ‚ej firmie za 34.90 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Podstawy biznesu i organizacja pracy/Przedsiębiorczość i podstawy biznesu
ISBN: 9788324683369
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Przeczytaj wywiad z Marcinem Pietraszkiem - autorem książki "PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w maÅ‚ej firmie". RozmowÄ™ przeprowadziÅ‚a Joanna Rubin z Nakawie.pl. Wypromuj siÄ™ albo zgiÅ„! Na poczÄ…tku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAÅA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeÅ›li kiedyÅ› chce być dużą firmÄ…, jeÅ›li ma pomnażać zyski, jeÅ›li w ogóle zamierza przetrwać na rynku. WyjÄ…tek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcÄ™ swoich towarów czy usÅ‚ug i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie maÅ‚ej firmy, jeÅ›li ma być skutecznÄ… inwestycjÄ…, nie zaÅ› niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji. Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmÄ™, która Å›wiadczy usÅ‚ugi z zakresu public relations maÅ‚ym przedsiÄ™biorstwom. PostanowiÅ‚ podzielić siÄ™ swojÄ… wiedzÄ…, bo, jak sÅ‚usznie zauważyÅ‚, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej Å›rednich, które majÄ… budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasiÄ™g. Brakuje porad dla kogoÅ› takiego jak Ty - wÅ‚aÅ›ciciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje siÄ™ jego promowaniem albo w peÅ‚ni nadzoruje ten proces. Z tej peÅ‚nej konkretów książki dowiesz siÄ™ m.in.: jakie mity krążą wokóÅ‚ promocji niewielkich firm, co robić, a co sobie odpuÅ›cić, jak promować firmÄ™ tradycyjnÄ…, a jak e-biznes. Przekonasz siÄ™ także, że stare metody nadal dziaÅ‚ajÄ…, a nowe można wspaniale zaprzÄ…c do pracy na TwojÄ… rzecz. A wszystko to z turbodoÅ‚adowaniem efektu synergii… Marcin Pietraszek - wÅ‚aÅ›ciciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji maÅ‚ych i Å›rednich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju maÅ‚ych firm. Jest autorem książek Sprytny biznes. ZaÅ‚óż i rozwijaj maÅ‚Ä… firmÄ™ w Polsce (Onepress, 2011) oraz Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w maÅ‚ej firmie w Polsce (Onepress, 2012).
KUP TERAZ