Cena: 39.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci bÄ™dÄ… ustawiać siÄ™ w kolejkach za 39.90 zł w księgarni onepress.pl
Znaj klienta swego Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami. Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Cus...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci bÄ™dÄ… ustawiać siÄ™ w kolejkach za 39.90 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Ebiznes/ebiznes
ISBN: 9788324691531
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Znaj klienta swego Zweryfikuj swojÄ… hipotezÄ™, rozmawiajÄ…c z wÅ‚aÅ›ciwymi osobami. Krok po kroku naucz siÄ™ prowadzić skuteczne wywiady Customer Development. Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia. Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujÄ…cy produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci sÄ… skÅ‚onni kupić i czego bÄ™dÄ… używać. Dostosuj techniki skÅ‚adajÄ…ce siÄ™ na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejÄ…cych już produktów. Jak tworzyć produkty, które ludzie bÄ™dÄ… chcieli kupować? Bez wzglÄ™du na to, czy jesteÅ› wÅ‚aÅ›cicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz sobie to samo pytanie. JeÅ›li szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji klientów, dziÄ™ki której zaoszczÄ™dzisz wiele miesiÄ™cy pracy oraz mnóstwo pieniÄ™dzy, zapraszamy do Å›wiata Lean Customer Development. To metoda idÄ…ca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgÅ‚Ä™bić user experience, ale zweryfikuje tÄ™ wiedzÄ™ na drodze eksperymentów naukowych. DziÄ™ki odpowiedniemu poÅ‚Ä…czeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz siÄ™, jak zachowujÄ… siÄ™ Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiÅ‚ujÄ… rozwiÄ…zać, a także co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz siÄ™, jak zmieniać zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwaÅ‚Ä… firmÄ™. Książki z serii Lean, serii, której redaktorem jest Eric Ries, zaÅ‚ożyciel ruchu Lean Startup. Niniejsza książka kÅ‚adzie nacisk na podstawowe aspekty metodologiczne i zawiera praktyczne przykÅ‚ady, opracowane z myÅ›lÄ… o deweloperach, menedżerach i innych czÅ‚onkach zespoÅ‚u Twojego startupu. DziÄ™ki niej poznasz skuteczne narzÄ™dzia i przyjmiesz sposób myÅ›lenia sprzyjajÄ…cy podejmowaniu szybkich i mÄ…drych decyzji.
KUP TERAZ