Cena: 41.65 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz ZarzÄ…dzanie produktywnoÅ›ciÄ… w przedsiÄ™biorstwie za 41.65 zł w księgarni lideria.pl
Książka powstaÅ‚a jako rezultat wieloletnich doÅ›wiadczeÅ„ autorki wyniesionych z prowadzenia zajęć dydaktycznych z obszaru zarzÄ…dzania produkcjÄ...
zobacz więcej informacji
Cena: 41.65 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz ZarzÄ…dzanie produktywnoÅ›ciÄ… w przedsiÄ™biorstwie za 41.65 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: C.H. BECK Sp. z o. Wydawnictwo
Kategoria: Ebooki i Audiobooki / Nauki humanistyczne / Prawo, administracja
ISBN: 9788325543952
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Książka powstała jako rezultat wieloletnich doświadczeń autorki wyniesionych z prowadzenia zajęć dydaktycznych z obszaru zarządzania produkcją oraz udziału w projektach poprawy produktywności w różnych przedsiębiorstwach.Praca stanowi pierwszą próbę kompleksowego ujęcia problematyki produktywności przedsiębiorstw. Obejmuje następujące zagadnienia: procesowe ujęcie problematyki produktywności przedsiębiorstwa oraz analizę czynników wpływających na produktywność, mierniki produktywności umożliwiające formułowanie mierzalnych celów strategicznych i operacyjnych, kontrolę ich realizacji, ocenę stanu obecnego oraz ocenę efektów wdrożonych przedsięwzięć poprawy produktywności, koncepcje, metody i techniki, ukierunkowane na poprawę produktywności, połączone w logiczny i spójny system,organizowanie i motywowanie pracowników dla poprawy produktywności na gruncie filozofii kaizen.Do najważniejszych zalet pracy należą:autorski Model Zarządzania Produktywnością określający długofalową strategię poprawy produktywności przez wdrażanie w przedsiębiorstwie zbioru wzajemnie powiązanych koncepcji, metod i technik doskonalenia procesów produkcyjnych; ramy organizacyjne systemu motywacyjnego, opartego na filozofii kaizen, gwarantującego aktywny i twórczy udział pracowników w programach poprawy produktywności. Opracowanie jest adresowane do szerokiego grona odbiorców, zarówno do studentów (przede wszystkim uczelni technicznych), słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów, jak i menedżerów oraz praktyków zarządzania, którzy chcą doskonalić swoje kompetencje. Podstawą zarządzania produktywnością są obliczane wskaźniki produktywności, przy pomocy których określić można skuteczność działania nie tylko przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych, ale także działań jednostek administracyjnych na różnych poziomach. (…) Uważam, że w wielu pracach związanych z nauką o zarządzaniu wskaźniki produktywności nie zajmują należnego im miejsca. Z tego względu podjęcie przez autorkę problemu zarządzania produktywnością jest słuszne i uzasadnione nie tylko względami badawczymi, ale przede wszystkim praktycznymi.Dr hab. inż. Edward Pająk prof. Politechniki Poznańskiej
KUP TERAZ