Cena: 40.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Alianse marketingowe za 40.50 zł w księgarni madbooks.pl
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organ...
zobacz więcej informacji
Cena: 40.50 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Alianse marketingowe za 40.50 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Podręczniki
ISBN: 9788326438653
Waga: 0.5800 kg
Rok wydania: 2012
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono:- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
KUP TERAZ