Cena: 50.15 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Marka, Konsument, Badacz za 50.15 zł w księgarni lideria.pl
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu stra...
zobacz więcej informacji
Cena: 50.15 zł
Sklep: lideria.pl
Kup teraz Marka, Konsument, Badacz za 50.15 zł w księgarni lideria.pl
Wydawca: Wolters Kluwer
Kategoria: Podręczniki / szkoły wyższe
ISBN: 9788326440502
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: - przegląd rodzajów badań konsumenckich, - kryteria wyboru firmy badawczej, - kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań, - sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.
KUP TERAZ