Cena: 34.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii za 34.90 zł w księgarni onepress.pl
Skuteczna reklama to ta, która faktycznie dziaÅ‚a! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, ...
zobacz więcej informacji
Cena: 34.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii za 34.90 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Marketing/Reklama
ISBN: 9788328305847
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Skuteczna reklama to ta, która faktycznie dziaÅ‚a! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno maÅ‚a firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość Å›rodków zainwestowanych w reklamÄ™. Sukces zależy w dużej mierze od wiedzy reklamodawcy na temat wÅ‚asnego produktu lub usÅ‚ugi (czy potrafisz np. w kilku prostych sÅ‚owach opisać, dlaczego Twoja oferta jest wyjÄ…tkowa?), grupy docelowej i jej internetowych zwyczajów, a także narzÄ™dzia, jakim reklamodawca zamierza siÄ™ posÅ‚użyć. W tym przypadku chodzi o system reklamy Google AdWords. Perfekcyjnego wykorzystania systemu reklamowego Google’a można uczyć siÄ™ samemu metodÄ… prób i bÅ‚Ä™dów. OczywiÅ›cie jest to skuteczny sposób, tyle że koszto- i czasochÅ‚onny. Czy istnieje lepszy? Od dawna wiadomo, że najlepszÄ… metodÄ… uczenia siÄ™ jest podpatrywanie innych, w biznesie znane pod nazwÄ… benchmarking. Snickers, BMW, Pepsi-Max, Tiger, BZ WBK i inni pokazani w książce giganci marketingu potrafili wycisnąć z AdWords sto procent jego możliwoÅ›ci. Doszli do tego, stopniowo poznajÄ…c system od Å›rodka. Ty bÄ…dź sprytniejszy. SiÄ™gnij po tÄ™ książkÄ™ i zabaw siÄ™ w internetowego szpiega. Poznaj tajemnice skutecznych kampanii reklamowych, uruchom wyobraźniÄ™ i nakÅ‚oÅ„ Google AdWords do pracy na TwojÄ… rzecz! JeÅ›li wydaje Ci siÄ™, że kampania reklamowa w Google to: „Mamy najlepszy produkt, kliknij tutaj!”, Twoje myÅ›lenie jest mocno ograniczone. A książka Pauliny pomoże Ci to ograniczenie zburzyć. Kampanie reklamowe w internecie mogÄ… być kreatywne – to po pierwsze. Ale po drugie, ważniejsze – Paulina pokazuje kampanie, które dziaÅ‚ajÄ…. Nie jest to wiÄ™c „sztuka dla sztuki”, ale twarde dane i techniki, które z jednej strony zainspirujÄ… CiÄ™ do mÄ…drzejszego wykorzystania potencjaÅ‚u internetu, z drugiej zaÅ› sprawiÄ…, że nie bÄ™dziesz wyrzucać pieniÄ™dzy w bÅ‚oto. TakÄ… książkÄ™ wÅ‚aÅ›nie trzymasz w rÄ™kach. PaweÅ‚ Tkaczyk, Wszechojciec w MIDEA InspirujÄ…cy dobór kampanii, poÅ‚Ä…czony z dużą dawkÄ… dobrze podanej wiedzy — takiego miksu oczekujÄ™ od wprowadzajÄ…cych w zagadnienie książek o marketingu. Tu go znalazÅ‚em, a razem z nim sporo konkretnych danych, do których mogÄ™ wracać. Książka nie tylko dla poczÄ…tkujÄ…cych. Dominik Koza, senior copywriter w agencji reklamowej Hand Made Posiadać wiedzÄ™ na temat Google AdWords a umieć jÄ… wykorzystać to dwie różne rzeczy. Paulina jest osobÄ…, która udowadnia, że w obu sprawdza siÄ™ doskonale. ZwieÅ„czeniem tego jest książka, której lekturÄ™ polecam zarówno poczÄ…tkujÄ…cym, jak i zaawansowanym specjalistom SEM. Paulina z każdego case study wyciÄ…gnęła gÅ‚ównÄ… ideÄ™ oraz pokazaÅ‚a, w jaki sposób konkurencja może stać siÄ™ inspiracjÄ… do tworzenia i rozwoju wÅ‚asnych kampanii w systemie Google AdWords. Krzysztof Marzec, Certyfikowany Trener Google Adwords i Dyrektor ZarzÄ…dzajÄ…cy, Deva Group WartoÅ›ciowa pozycja książkowa opisujÄ…ca kampanie w nowych mediach jest sporym unikatem — zwÅ‚aszcza na rynku polskim. W dodatku ciekawie uzupeÅ‚niona o rys historyczny i najważniejsze zasady rzÄ…dzÄ…ce danym medium w celu okreÅ›lenia roli jakie peÅ‚ni ono w ekosystemie marki czy w skutecznej realizacji kampanii. Autorka nie tylko zgromadziÅ‚a ciekawy materiaÅ‚, ale także poszÅ‚a o krok dalej wprowadzajÄ…c praktyczne informacje z obszaru planowania strategicznego. ZawarÅ‚a również szczegóÅ‚owy opis poszczególnych etapów realizacji kampanii — czÄ™sto niezbÄ™dny dla prawidÅ‚owego ich zrozumienia i poznania kluczowych rozwiÄ…zaÅ„ decydujÄ…cych o powodzeniu caÅ‚ej akcji. Ta pozycja przeznaczona jest zarówno dla poczÄ…tkujÄ…cych adeptów sztuki reklamowej w wydaniu cyfrowym, ponieważ zawarte w niej dane pozwalajÄ… zrozumieć sposób doboru odpowiedniego medium w opisywanej kampanii i jego wykorzystanie, jak również dla tych bardziej doÅ›wiadczonych, którym uÅ‚atwia poznanie procesu odpowiedzialnego za znaczÄ…cy sukces kampanii. Tym, którzy na co dzieÅ„ zajmujÄ… siÄ™ marketingiem, pomoże rozpoznać potencjaÅ‚ jaki znajduje siÄ™ w obszarze mediów cyfrowych w celu zwiÄ™kszenia przychodów dla swojej firmy i prawidÅ‚owego budowania wizerunku swojej marki. KsiążkÄ™ warto potraktować jako drogowskaz prowadzÄ…cy czytelników po zagadnieniach z obszaru digitalu, jak również dziaÅ‚aniach podejmowanych przez marketerów i agencje, z którymi niejednokrotnie jako konsumenci mamy styczność na co dzieÅ„. Dobór zgromadzonych materiaÅ‚ów oraz poparcie ich realnymi wynikami, których zebranie nie jest Å‚atwe, potwierdzajÄ…, że tytuÅ‚ ten to swoiste kompendium wiedzy, z którym warto zapoznać siÄ™ jak najszybciej. Tomasz Sawicki, Senior Campaign Architect, DDB&tribal Książka, którÄ… trzymasz w rÄ™kach, wedÅ‚ug autorki jest niezwykÅ‚a. RzeczywiÅ›cie! Jest ciekawym zbiorem pomysÅ‚ów i doÅ›wiadczeÅ„ marketingowych z wykorzystaniem internetu – w formie katalogu. W obecnych czasach, książka o internecie? Paulina udowodniÅ‚a, że da siÄ™ napisać pozycjÄ™, która przez dÅ‚uższy czas pozostanie aktualna. Wybrane i zaprezentowane w książce przykÅ‚ady kampanii i wykorzystania dostÄ™pnej na rynku platformy reklamowej Google AdWords przez wiele Å›wiatowych marek daje ciekawy przeglÄ…d możliwoÅ›ci i podsuwa pomysÅ‚y na wÅ‚asne dziaÅ‚ania i strategie. Polecam lekturÄ™ wszystkim tym, którzy dopiero planujÄ… wdrożyć program Google AdWords w swojej strategii marketingowej, oraz tym, którzy już dziaÅ‚ajÄ… w tym obszarze. Każdy znajdzie tu coÅ› dla siebie. MyÅ›lÄ™, że warto korzystać z doÅ›wiadczeÅ„ innych, a nie uczyć siÄ™ tylko na wÅ‚asnych bÅ‚Ä™dach ;) PrzemysÅ‚aw Modrzewski, marketingLAB.pl Wideo online to medium, obok którego nie można przejść obojÄ™tnie, a serwis YouTube wprowadziÅ‚ je na szczyty notowaÅ„ najczęściej odwiedzanych i angażujÄ…cych stron w polskim internecie. Książka Pauliny jest zarówno Å›wietnym przewodnikiem dotyczÄ…cym budowy obecnoÅ›ci marki na YouTubie, jak i usystematyzowaniem wiedzy dla wszystkich, którzy już w tym serwisie dziaÅ‚ajÄ…. Zestawienie twardych danych zdecydowanie uÅ‚atwia podejmowanie decyzji marketingowych, a prezentacja najlepszych case studies pozwala spojrzeć na dziaÅ‚ania video marketingu od strony mocno praktycznej. Zdecydowanie polecam! Marcin JaÅ›kiewicz, CEO Younited Paulina Wiktorska. Certyfikowany Specjalista SEM. Z branżą interaktywnÄ… zwiÄ…zana od ponad 6 lat. Autorka bloga blogreklamowy.com oraz wÅ‚aÅ›cicielka marki Clear&Fancy Interactive (www.clearandfancy.pl). Swoje doÅ›wiadczenie w branży SEM rozwijaÅ‚a podczas wspóÅ‚pracy z takimi markami jak: Comarch, Super-Pharm, Uniwersytet JagielloÅ„ski. Na co dzieÅ„ wspiera użytkowników Oficjalnego Forum Google AdWords (www.pl.adwords-community.com). PublikowaÅ‚a artykuÅ‚y w „Marketing&More” i „Magazynie SEM Specialist”. Aktualnie publikuje w „Nowym Marketingu”, „Marketingu w praktyce”, „Marketerze+”.
KUP TERAZ