Cena: 26.75 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Google Analytics dla marketingowców. Wyd. II za 26.75 zł w księgarni madbooks.pl
Humanista w świecie liczb Słowa, słowa, słowa powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. Liczby,...
zobacz więcej informacji
Cena: 26.75 zł
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Google Analytics dla marketingowców. Wyd. II za 26.75 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Poradniki i przewodniki
ISBN: 9788328309623
Waga: 0.2400 kg
Rok wydania: 2015
Humanista w świecie liczb
Słowa, słowa, słowa powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. Liczby, liczby, liczby odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?
Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.
KUP TERAZ