Cena: 39.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Jak ciÄ™ widzÄ…, tak ciÄ™ piszÄ…. Sztuka autopromocji w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych za 39.90 zł w księgarni onepress.pl
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszÅ‚ych wirtuozów mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych! Posty i komentar...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Jak ciÄ™ widzÄ…, tak ciÄ™ piszÄ…. Sztuka autopromocji w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych za 39.90 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: bez kategorii
ISBN: 9788328313590
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszÅ‚ych wirtuozów mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych! Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo” Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe sÄ… częściÄ… naszego życia. Dla wielu staÅ‚y siÄ™ pierwszym, najbardziej naturalnym źródÅ‚em informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich poÅ›rednictwem kandydatów do pracy, single poszukujÄ… drugiej poÅ‚ówki, a znajomi i nieznajomi przesyÅ‚ajÄ… sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego Å›wiata czÄ™sto bywa zÅ‚udna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze dziaÅ‚ajÄ… tam na naszÄ… korzyść. Dlatego jeÅ›li chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiÅ‚ek. Zadanie kreowania wÅ‚asnego wizerunku w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych z tÄ… książkÄ… stanie siÄ™ znacznie Å‚atwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazujÄ… w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadajÄ…, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tÅ‚umaczÄ…, dlaczego pewne dziaÅ‚ania przynoszÄ… pozytywne bÄ…dź negatywne skutki. PrzeprowadzajÄ… także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamoÅ›ci, gromadzenia materiaÅ‚ów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciÄ…gania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla poczÄ…tkujÄ…cych, których przeraża ogrom możliwoÅ›ci zwiÄ…zanych z mediami spoÅ‚ecznoÅ›ciowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwiniÄ™ciem swoich umiejÄ™tnoÅ›ci. Jak zoptymalizować swój profil Jak nakarmić Postowego Potwora Jak udoskonalić posty Jak odpowiadać na komentarze Jak zintegrować media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe z blogami Jak zgromadzić wiÄ™cej czytelników Jak korzystać z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych na żywo Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo Jak poprowadzić czat na Twitterze Jak nie wyjść na dyletanta Jak optymalizować z myÅ›lÄ… o konkretnych platformach Jak zÅ‚ożyć wszystko w caÅ‚ość Wykorzystaj media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe do promowania wÅ‚asnej marki! Guy Kawasaki — naczelny propagator Canva (internetowego serwisu designerskiego) i doradca Haas School of Business przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. WczeÅ›niej pracowaÅ‚ jako gÅ‚ówny orÄ™downik Apple’a i doradca specjalny dyrektora generalnego oddziaÅ‚u Motoroli w Google’u. Peg Fitzpatrick — strateg social media i dyrektor dziaÅ‚u ds. mediów cyfrowych w Kreussler Inc. PrzeprowadziÅ‚a udane kampanie spoÅ‚ecznoÅ›ciowa dla Motoroli, Google’a, Audi, Canva i Virgin. Kiedy trafi po Å›mierci do nieba, Å›wiÄ™ty Piotr powita jÄ… sÅ‚owami: „ObserwujÄ™ twój profil na PintereÅ›cie”.
KUP TERAZ