Cena: 39.90 zł
Sklep: helion.pl
Kup teraz HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript za 39.90 zł w księgarni helion.pl
Pasjans, Bubble Shooter, Puzzle Bubble, Mahjong, Candy Crush... Ile już godzin spędziłeś nad jedną z tych prostych i... wyjątkowo uzależniając...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.90 zł
Sklep: helion.pl
Kup teraz HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript za 39.90 zł w księgarni helion.pl
Wydawca: helion
Kategoria: Ksiazki/Gry/programowanie gier
ISBN: 9788328317703
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
Pasjans, Bubble Shooter, Puzzle Bubble, Mahjong, Candy Crush... Ile już godzin spÄ™dziÅ‚eÅ› nad jednÄ… z tych prostych i... wyjÄ…tkowo uzależniajÄ…cych gier? Å»adna z nich nie wymaga noÅ›ników instalacyjnych ani potężnych mocy obliczeniowych, te gry dziaÅ‚ajÄ… na różnych platformach i urzÄ…dzeniach, niezależnie od systemu operacyjnego, a do ich uruchomienia wystarczy jedynie przeglÄ…darka. Zbudowanie takiej gry jest proste — wystarczy sprawny duet HTML5 i JavaScript. JeÅ›li masz podstawowÄ… wiedzÄ™ o HTML5, CSS i JavaScript, to dziÄ™ki tej książce możesz nauczyć siÄ™ pisania gier dziaÅ‚ajÄ…cych w przeglÄ…darce. Autor książki, Karl Bunyan, pokazuje, jak zaplanować logikÄ™ gry, jak korzystać z bibliotek jQuery i Modernizr, jak renderować elementy gry i tworzyć pÅ‚ynne animacje. Uczy korzystania z efektownych przejść i transformacji CSS, a także sposobu implementowania efektów dźwiÄ™kowych i zapisywania wyników uzyskanych przez gracza. Ten kompletny przewodnik w każdym rozdziale przedstawia nowe koncepcje i techniki, od razu prezentujÄ…c ich dziaÅ‚anie w praktyce. DziÄ™ki temu czytelnik pÅ‚ynnie przechodzi od zagadnieÅ„ podstawowych (tworzenie struktury plików gry czy reagowanie na zachowanie gracza) przez bardziej zaawansowane (wprowadzanie poziomów i wykorzystanie kanwy), aż po tak istotne sprawy, jak zarzÄ…dzanie pamiÄ™ciÄ… i optymalizacja szybkoÅ›ci dziaÅ‚ania aplikacji. Spróbuj swoich siÅ‚ i zrealizuj pomysÅ‚y na wÅ‚asnÄ… grÄ™! Karl Bunyan — swojÄ… pierwszÄ… grÄ™ przygodowÄ… opublikowaÅ‚ w 1990 r. dla ZX Spectrum i od tamtej pory zajmuje siÄ™ tworzeniem gier. TworzyÅ‚ prototypy HTML5 dla Game Show Network, a obecnie jest wÅ‚aÅ›cicielem Wedu Games, niezależnej firmy budujÄ…cej gry sieciowe i mobilne.
KUP TERAZ