Cena: 39.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Skuszeni. Jak tworzyć produkty ksztaÅ‚tujÄ…ce nawyki konsumenckie za 39.90 zł w księgarni onepress.pl
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfon...
zobacz więcej informacji
Cena: 39.90 zł
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Skuszeni. Jak tworzyć produkty ksztaÅ‚tujÄ…ce nawyki konsumenckie za 39.90 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Marketing/Strategie marketingowe
ISBN: 9788328318182
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
DÅ‚ugie i czÄ™ste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarÅ‚ do Twoich rÄ…k jak tatuaż. Gra, nad którÄ… spÄ™dzasz codziennie wiele godzin... Kieruje TobÄ… wewnÄ™trzna potrzeba odczuwania —czegokolwiek i przez caÅ‚y dzieÅ„ — a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokÅ‚adnie tak, jak ktoÅ› sprytnie sobie zaplanowaÅ‚. Twoje dziaÅ‚ania zostaÅ‚y przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki — zaprogramowane i utrwalone. W przypadku wielu produktów czy usÅ‚ug wyksztaÅ‚cenie nawyków u konsumentów staje siÄ™ warunkiem przetrwania na rynku. DziÄ™ki tej książce bÄ™dziesz mógÅ‚ wygrać walkÄ™ o uwagÄ™ użytkownika swojego produktu. Zyskasz gÅ‚Ä™bokÄ… wiedzÄ™, zebranÄ… na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie Å‚atwo wypracujesz taktykÄ™ utrzymania wÅ‚adzy nad umysÅ‚ami klientów. Dowiesz siÄ™, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dÅ‚użej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie bÄ™dzie można siÄ™ oderwać. Poradnik, który trzymasz w dÅ‚oni, to: źródÅ‚o praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach — jak powstajÄ… i w jaki sposób siÄ™ utrwalajÄ…; przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które bÄ™dÄ… miaÅ‚y moc kuszenia i do których ludzie bÄ™dÄ… powracać; zestaw wskazówek, dziÄ™ki którym korzystanie z twojego produktu stanie siÄ™ nawykiem; źródÅ‚o informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych. Wiedza o ksztaÅ‚towaniu nawyków konsumenckich to naprawdÄ™ potężne narzÄ™dzie! Nir Eyal — jest wykÅ‚adowcÄ… na Stanford Graduate School of Business i Hasso Plattner Institute of Design oraz autorem licznych publikacji z dziedziny technologii, psychologii i biznesu, publikowanych w „The Harvard Business Review”, „The Atlantic”, TechCrunch i „Psychology Today”. DziÄ™ki wÅ‚asnym doÅ›wiadczeniom zawodowym i studiowaniu wyników wieloletnich badaÅ„ staÅ‚ siÄ™ niekwestionowanym autorytetem w dziedzinie technik marketingowych opartych na nawykach konsumentów.
KUP TERAZ