Cena: 69.00 zł
Sklep: helion.pl
Kup teraz Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier za 69.00 zł w księgarni helion.pl
JeÅ›li dużo grasz na różnych urzÄ…dzeniach, na pewno masz też pomysÅ‚y na nowe gry. JeÅ›li zastanawiasz siÄ™, w jaki sposób t...
zobacz więcej informacji
Cena: 69.00 zł
Sklep: helion.pl
Kup teraz Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier za 69.00 zł w księgarni helion.pl
Wydawca: helion
Kategoria: Ksiazki/Gry/programowanie gier
ISBN: 9788328330849
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d
JeÅ›li dużo grasz na różnych urzÄ…dzeniach, na pewno masz też pomysÅ‚y na nowe gry. JeÅ›li zastanawiasz siÄ™, w jaki sposób takÄ… grÄ™ napisać, bez obaw — nie trzeba do tego magicznych umiejÄ™tnoÅ›ci. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzÄ™dzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostÄ™pniajÄ…cy szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzÄ™dzi. Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcÄ… poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik skÅ‚ada siÄ™ z 24 rozdziaÅ‚ów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazÅ‚y siÄ™ szczegóÅ‚owe instrukcje, praktyczne przykÅ‚ady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki. Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w peÅ‚ni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urzÄ…dzeÅ„ mobilnych. W tej książce miÄ™dzy innymi: organizacja projektów i przepÅ‚yw pracy w Unreal Engine 4 pisanie gier planszowych tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocÄ… różnych edytorów korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint tworzenie zdarzeÅ„ reagujÄ…cych na akcje użytkownika optymalizacja gier dla urzÄ…dzeÅ„ mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia Unreal Engine — Å›wietne narzÄ™dzie dla najlepszych twórców gier! Aram Cookson wykÅ‚ada w Savannah College of Art and Design. Od 15 lat naucza zasad grafiki i projektowania gier. Specjalizuje siÄ™ w technologii Unreal Engine. Ryan Dowling Soka jest jednym z autorów gry Gears of War. Jest bardzo doÅ›wiadczonym użytkownikiem Unreal Engine 4. Clinton Crumpler jest starszym grafikiem Å›rodowiskowym w Microsoft Studios. WczeÅ›niej pracowaÅ‚ jako grafik w Battlecry Studios. Specjalizuje siÄ™ w grafice Å›rodowiskowej.
KUP TERAZ